آموزش مهارتی دانشجویان علوم انسانی و هنر در دانشکدگان دانشگاه آزاد

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد از آموزش مهارتی دانشجویان علوم انسانی و هنر این دانشگاه در قالب سراهای ذیل دانشکدگان خبر داد.

محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ثمرات آموزشی، پژوهشی و مهارتی تاسیس دانشکدگان برای دانشجویان در دانشگاه آزاد اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ما در معاونت علوم انسانی و هنر پیوند زدن پایه‌های نظری علوم به عرصه‌های عملی است. برای طراحی دقیق این عرصه، لازم است که پایه‌های آن را دقیق طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید:

ساختار دانشی دانشگاه آزاد اسلامی تغییر می‌کند/ حذف دانشکده‌های فعلی از ترم آینده

وی افزود: تاکنون به نظر رسیده است که واحدهای دانشگاه آزاد بدون اینکه ذیل تشکیلات و نظام واحدی باشند، رشته‌های خود را توسعه داده‌اند. هم‌اکنون در حال ساختن یک ساختار هستیم. این ساختار هرمی از بالاترین سطح ستاد تا پایین‌ترین سطح واحد به شکل رفت و برگشتی با هم کار می‌کند.

همایون خاطرنشان کرد: اگر این نظام دانشی را نداشته باشیم، به سمت عرصه و کاربرد نمی‌توانستیم برویم. به عبارت دیگر، تاسیس دانشکدگان پیش‌نیاز حرکت به سمت کاربرد است.

معاون علوم انسانی و هنر تصریح کرد: عرصه‌های عملیاتی در قالب‌ سراها متناظر با هر کدام از دانشکدگان دستور کار قرار دارد تا دانشجویان مانند دانشجویان رشته پزشکی در محیط عملیاتی آموزش ببینند.

گفتنی است، ساختار جدید با تشکیل دانشکدگان در مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و بر این اساس سه مجموعه دانشکدگان جامعه و حکمرانی؛ فرهنگ و تمدن، هنر و رسانه هر یک با وجود ۶ گروه آموزشی درزیر مجموعه خود شکل گرفته است که این ساختار در واحدهای دانشگاهی با بررسی میدانی که توسط کارشناسان فنی این حوزه انجام می‌پذیرد به تشکیل و تصویب دانشکده‌ها منجر خواهد شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1225549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =