بیش از ۲۷ هزار نفر در تعطیلات نوروز از خدمات درمانی استان استفاده کردند

محمدحسین اعرابی گفت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یک سازمان بزرگ دولتی با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، متخصص و کارآمد و تجهیزات پزشکی به‌روز، از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون به بیش از ۲۷ هزار و ۳۲۳ نفر از مراجعین و بیماران خدمت‌رسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، محمدحسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری در تشریح اقدامات نوروزی این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یک سازمان بزرگ دولتی با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، متخصص و کارآمد و تجهیزات پزشکی به‌روز، از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون به بیش از ۲۷ هزار و ۳۲۳ نفر از مراجعین و بیماران خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۷۵۰ نفر، در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع)، خدمات ویزیت، رادیولوژی و آزمایشگاه دریافت کردند.

اعرابی با تاکید بر اینکه نظارت بر فرایند خدمت‌رسانی به مراجعین در بخش دولتی و خصوصی، توسط مدیران و کارشناسان مربوطه به‌طور مستمر انجام می‌شود، گفت: در این مدت، ۸۷۲ بیمار تنفسی، ۴۶۵ بیمار گوارشی و ۶۹۱ بیمار مربوط به حوادث ترومایی و تصادفات، خدمات‌دهی شدند.

ایشان در ادامه اضافه کرد: هم‌چنین در ایام تعطیلات عید نوروز، ۹۳۱ عمل جراحی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان از سوی پزشکان و متخصصان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز بیش از ۱۳ مرکز درمان، بیمارستان، کلینیک و درمانگاه در کنار دندانپزشکی‌های خصوصی و دولتی و داروخانه‌های شبانه‌روزی، به مردم خدمات‌رسانی کردند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =