اجرای طرح قرآنی «۲۰۲۰» به‌منظور ترویج جزءخوانی سراسری قرآن کریم

مسوول مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان: هدف از اجرای این طرح،آشنا شدن بیشتر قشر دانشجو با قرآن کریم و مانوس شدن آنها با این کتاب آسمانی است.

محمدجواد دانشی مسوول مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان درگفت‌وگو باخبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد افزود:اجرای طرح قرآنی «۲۰۲۰» به‌منظور ترویج جزءخوانی سراسری قرآن کریم انجام می‌گیرد که درطرح قرآنی، دانشگاهیان و عموم افراد با ورود به لینک مربوطه و شرکت در قرعه کشی، دانش و اطلاعات قرآنی خود را محک می‌زنند.

اجرای طرح« ۲۰۲۰» مقارن با ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا یکسال ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان با حضور در این طرح و شرکت در طرح قرآنی، می‌توانند علاوه بر دانش افزایی، سطح اطلاعات قرآنی خود را بسنجند.

هدف از اجرای برنامه‌های قرآنی در این ماه مبارک، ارائه مفاهیم و آموزه‌های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد بستر انگیزشی رقابتی در قالب طرح‌های مطالعاتی و مسابقات متنوع است.

درخصوص روند برگزاری اجرای این طرح نیز باید گفت که این طرح هر چهارشنبه و درماه مبارک رمضان هر دوشنبه برگزار می‌شود ومخاطب بیشتر عموم دانشجویان هستند تا به الان ۶۰ جلسه برگزار شده که فصل دو ۴۰ جلسه بوده.

ضمنا برای افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند جوایزی درنظر گرفته شده است که به قید قرعه اعطاء خواهد شد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1225785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =