عضو ارشد داعش در کرج دستگیر شد + عکس

سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز روز شنبه به نقل از سردار "سعید منتظرالمهدی" از دستگیری "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۲ تروریست داعشی در حرم حضرت معصومه(س) + عکس

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و ۲ نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی ۲ عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

سخنگوی پلیس گفت: همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در پِی اشرافِ  اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ بموقع با پلیس 110 ، موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان 3 نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند.

این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند .

لازم به توضیح است هشت نفر از همراهان  تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عضو ارشد داعش در کرج دستگیر شد + عکس

کد خبر: 1226070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =