اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با برنامه ریزی‌ صورت گرفته، در هفته گرامی داشت مقام معلم بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، رسول شیدایی با گریزی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر "باید تکریم معلم و حرفه‌ی تعلیم در جامعه‌ی ما همگانی بشود، همه افتخار کنند به معلم بودن"، اظهار داشت: با برنامه ریزی‌ صورت گرفته، امید می رود هفته معلم امسال باشکوه برگزار گردد.

شیدایی در ادامه برخی از برنامه های گرامیداشت هفته معلم را برشمرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه “سپاس معلم” در تمام مدارس استان، تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر فرهنگی و بیماران صعب العلاج فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، نصب بنر تبریک در سطح استان، سخنرانی مسئولین و روسای آموزش و پرورش به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت در نماز جمعه از برنامه های هفته معلم در استان می باشد.

وی افزود: اعزام معلمان جهت دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، طرح پویش معلم خوب من و اهدای جایزه به نفرات برگزیده، تقدیر از ۹ نفر از معلمان و مدیران نمونه راه یافته به مرحله کشوری و ۸۴ نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی، برگزاری مسابقات ورزشی در ۴ رشته برای معلمان استان در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم، پیگیری استفاده همکاران استان از موزه ها و اماکن دیدنی و همچنین غار علیصدر با تخفیف ویژه در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: حضور مدیران کل ادارات استان در مدارس و تبریک و تقدیر از معلمان درایام بزرگداشت مقام معلم، برگزاری پیاده روی خانوادگی برای فرهنگیان ، برگزاری مراسم متمرکز استانی مقام معلم در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ در سالن همایش های استانداری با حضور مسئولین استانی و کشوری و صدور تقدیر نامه برای تمامی همکاران فرهنگی استان با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله مراسم ها و برنامه های آموزش و پرورش استان در هفته گرامی داشت معلم خواهد بود.

شیدایی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ صورت گرفته، در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =