هم‌زمان با فرارسیدن عاشورای حسینی، پنجشنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۵، حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه‌السلام) و فضای پیرامونی آن در شیراز غرق در سیاهی عزا شد. عاشقان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) با حضور در آیین‌های سوگواری و عزاداری، بار دیگر ارادت خود را به ساحت حضرت اباعبدالله و یاران باوفایش ابراز کردند و جلوه‌هایی از شور و شعور حسینی را در سومین حرم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha