بررسی فیلم جوکر در خواب بی‌خواب

فیلم جوکر محصول سال 2019 و سیاست‌های هالیوود در نشریه «خواب بی‌خواب» جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد بررسی شد.

محمد محمدی سردبیر نشریه خواب بی‌خواب جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از انتشار شماره 36 این نشریه خبر داد و گفت: این نشریه برای ششمین سال متوالی به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد منتشر می‌شود.

وی درباره محتوای شماره 36 نشریه خواب بی خواب بیان کرد: در این شماره نشریه تلاش شده تا موضوعاتی نظیر مقایسه زن در اسلام و غرب، بررسی اهمیت و جایگاه خانواده در جامعه، بررسی فیلم جوکر محصول سال 2019 و سیاست‌های هالیوود، تحلیل از فتنه 88 و حماسه 9 دی کار شود.

به گفته محمدی، کتاب خاطرات سفیر در بخش معرفی کتاب شماره 36 نشریه خواب بی‌خواب به مخاطبان معرفی و محتوای تحلیل و بررسی شد. این کتاب خاطرات نیلوفر شادمهرى سفیر ایران در فرانسه را روایت می‌کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به وقایع فتنه 88 و روز بصیرت یعنی 9 دی عنوان کرد: در شماره 36 نشریه خواب بی‌خواب سعی شده تا به فتنه 88 به طور ویژه پرداخته شود؛ زیرا جنجالى که در آن سال شروع شد، کنترل آن کاملا به دست بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بالاى خود در سال 88 در برابر آن هیاهوى شیطانى و نفوس اماره ایستادند و راه حق را با همه مظلومیتش برگزیدند؛ زیرا مردم به دنبال عزت بودند و نشان دادند که از اسلامیت، جمهوریت را مى‌خواهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056950

وب گردی

وب گردی