انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ملی پخش نفتی فرآورده های استان یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت پالایش و پخش فراوده‌های نفتی این استان از ایده‌ها، پایان‌نامه‌ها و امکانات این واحد دانشگاهی در راستای اهداف خود استفاده می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه طباطبائی در حاشیه نشست با مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی یزد گفت: به ‌منظور تعامل و همکاری مشترک در تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و در راستای حمایت از فناوران، استادان و دانشجویان صاحب ایده، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شرکت ملی پالایش و پخشفرآورده های نفتی این استان منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با بیان ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، صنعت، ایجاد اشتغال، تولید ثروت از علم، تولید ایده‌های جدید، تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌های استان، اعلام آمادگی این دانشگاه را به‌عنوان اولین و قدیمی ترین دانشگاه استان،به منظور همکاری مشترک در رویدادهایی کارآفرینی، توانمندسازی متخصصان، استادان و دانشجویان در رشته‌های مورد نیاز بازار کسب و کار صنعت استان و کمک به حل مشکلات و معضلات در این راستا اعلام کرد.

طباطبایی یادآور شد: نمایندگان دو سازمان با امضای تفاهم‌نامه‌ای زمینه همکاری‌های مشترک را مشخص کردند و مقرر شد پس از انعقاد این تفاهم‌نامه، شیوه‌نامه اجرایی آن نیز تهیه و به تأیید طرفین برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه تعاملات مؤثر میان دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد بستر و تعامل بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان موفق دانشگاه آزاد اسلامی یزد با شرکت نفت استان، اجرای ارزیابی و داوری طرح‌ها و پروژه‌ها توسط دانشگاه، جهت‌دهی و بهره‌گیری از پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای رفع نیازهای جامعه استان، راه ‌اندازی رشته‌های کاربردی متناسب با بازار کار و نیاز صنعت و ... آغاز می‌شود.

گفتنی است در این نشست از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، علاوه بر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نوید نصیری‌زاده معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه و تعدادی از مدیران شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی استان یزد حضور داشتند که درباره نحوه و زمینه‌های همکاری بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060265

وب گردی

وب گردی