مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید تا 21 خرداد ماه تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات غیر‌انتفاعی تا 21 خرداد ماه خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر‌انتفاعی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه یازدهم خرداد ماه سازمان سنجش آموزش کشور، قرار بود ثبت‌نام‌ آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ساعت 24 امروز به پایان برسد.

وی ادامه داد:‌ سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که تا امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌‌اند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. در این راستا مهلت ثبت‌نام و ویراش اطلاعات داوطلبان تا چهارشنبه 21 خردادماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی بیان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا 21 خرداد نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است؛ جمعه 14 شهریور برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌ داوطلبان برای دریافت کارت و راهنمای شرکت در آزمون می‌توانند از سه‌شنبه 11 شهریور تا پنجشنبه 13 شهریوربه سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071215

وب گردی

وب گردی