۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
شب صعود مدعیان!

شب گذشته بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا خدابخش؛ شب گذشته بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس پیگیری شد. در این دیدار ها دو تیم شهر منچستر با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کردند و توانستند شانس خود را برای قهرمانی در این جام بالا ببرند. تا این جای کار شگفتی در جام اتحادیه انگلیس شاهد نبودیم. در این مسابقات مدعیان و تیم های پر قدرت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کردند.

صعود بی دردسر شیاطین سرخ!
شاگردان سولسشر که در ابتدای هفته برابر برایتون در لیگ برتر با مشقت و گل دقایق پایانی فرناندز پیروز شدند، این بار کار چندان سختی را پیش روی خود نداشتند. بازی تا دقیقه 44 آرام و متعادل پیش می رفت که روی ارسال دقیق خوان ماتا؛ اسکات مک تامینی با یک ضربه سر ساده حساب کار را یک بر صفر به سود منچستر کرد. دو تیم نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفتند. نیمه دوم نیز روند بازی تغییر زیادی نکرد و در دقیقه 73 خوان ماتا روی پاس عالی فن ده بیک این بار در نقش گلزن ظاهر شد. یونایتدی‌ها موفق شدند اختلاف را به عدد دو برسانند. در دقیقه 80 نیز پل پوگبا با ضربه آزاد تماشایی خود تیر خلاص را به پیکره برایتون وارد کرد تا شاگردان  گراهام پاتر با همین نتیجه از دور رقابت‌ها کنار بروند. از نکات قابل توجه این بازی نیز حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون بود که در دقیقه 50 به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ زمین بازی را ترک کرد.

برد پرگل سیتیزن ها!
تیم منچسترسیتی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی میهمان برنلی بود که در  با ارائه یک بازی یک طرفه و مقتدرانه سه بر صفر حریف خود را شکست داد. برای سیتیزن ها، رحیم استرلینگ دقایق 35 و 49 و فران تورس در دقیقه 65 گلزنی کردند تا دیگر تیم صعودکننده نیز مشخص شود. شاگردان پپ گواردیولا که در هفته های اخیر نتایج سینوسی را از خود به نمایش گذاشته بودند، این بار موفق شدند با بردی پرگل به مرحله بعدی جام اتحادیه صعود کنند و بار دیگر اقتدار خود را به رخ حریفان بکشند.

همچنین در دیگر بازی همزمان نیز اورتون موفق شد با نتیجه چهار بر یک وستهام را شکست دهد و یکی دیگر از تیم‌های صعود کننده باشد. تا به اینجای کار تاتنهام، منچستریونایتد، منچسترسیتی و اورتون صعود کنندگان به مرحله بعدی بوده اند. امشب نیز در مهم ترین بازی لیورپول میزبان آرسنال است. در دیگر بازی‌ها نیز برنتفورد میزبان فولام است و استون ویلا از استوک سیتی پذیرایی می کند تا تکلیف تمامی تیم های صعود کننده مشخص شود.

کد خبر: 1074704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =