پیکان از واسعی شکایت می‌کند

باشگاه پیکان تهران به فسخ قرارداد یکطرفه بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، با عنایت به اخبار منتشر شده در خصوص فسخ قرارداد آقای سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان با این باشگاه به جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی به مطالبی چند اشاره می‌گردد.

باشگاه پیکان تا کنون در چند نوبت مذاکراتی با بازیکن و مدیر برنامه‌های ایشان داشته و مقرر گردید تا تصمیمی اتخاد گردد که منافع هر دو طرف در آن لحاظ گردیده باشد که متأسفانه با اقدام غیر حرفه‌ای این بازیکن مواجه گردید.

با وجود اینکه طرح دعوی فسخ قرارداد از جانب بازیکن بر پایه اعلام مسؤلان سازمان لیگ وصول گردیده است اما بر اساس آئین نامه‌های مرتبط موجود، طرح دعوی فسخ به معنای تأئید و قطعی بودن آن نبوده و تا اعلان نظر از سوی کمیته تعیین وضعیت رسمیتی نداشته و واسعی کماکان بعنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بوده و این باشگاه با تمام قدرت در جهت احقاق حق خود اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای این بازیکن، عمل نشدن به‌بندی از قرارداد در خصوص پرداخت مطالبات موجب طرح دعوی فسخ عنوان شده که بدینوسیله اعلام می‌گردد بر اساس جوابیه‌ای که به پیوست آمده نامبرده هیچگونه مطالبه‌ای از محل قرارداد فصل 98 – 99 خود نداشته و حتی براساس موارد مندرج در قرارداد بر اساس توافق خود بازیکن مبلغی نیز بیشتر دریافت نموده است که کلیه مدارک مرتبط با این موضوع موجود و قابل استناد می‌باشد.

در خاتمه و در صورت لزوم باشگاه پیکان ضمن منتشر کردن متن قرارداد این بازیکن، پیگیری حقوق حقه خود در رابطه با طرح دعوی و شکایت از اشخاص و یا باشگاه‌هایی که بصورت غیر حرفه‌ای و غیر قانونی با این بازیکن علیرغم داشتن قرارداد اقدام نموده‌اند را حق مسلم خود دانسته و عواقب و طبعاتی ناشی از این اقدام غیر حرفه‌ای و غیر قانونی متوجه ایشان خواهد بود.

کد خبر: 1074962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =