رونمایی از سامانه هوشمند آموزش آنلاین «سها» در دانشگاه آزاد ایلخچی

آیین رونمایی از سامانه هوشمند آموزش آنلاین (سها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیین رونمایی از سامانه هوشمند آموزش آنلاین«سها» که به همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی طراحی شده با حضور مسئولان برگزار و مسئولان استانی بر ضرورت حمایت از شرکت‌های موفق دانش‌بنیان تأکید کردند.

برگزاری نخستین جلسه شورای اداری اسکو با«سها»

فرماندار اسکو در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی همواره در حوزه فناوری پیشگام بوده و طراحی این سامانه توسط نخبگان این دانشگاه افتخار دیگری برای شهرستان اسکو است.

بابک رضی‌منش افزود: در دورانی که اهداف تحریم‌های دشمنان، کوتاه ماندن دست ایران از تکنولوژی است، هستند جوانانی که برای تولید علم و تکنولوژی به‌روز در جامعه تلاش می‌کنند و باید قدردان آنان بوده و از آنها حمایت کرد.

وی عنوان کرد: نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اسکو به‌صورت وبینار و با استفاده از این سامانه برگزار خواهد شد.

روحیه نوآورانه دانشجویان واحد ایلخچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی همواره برای نوآوری تلاش داشته‌اند و امروز این سامانه نشان از روحیه نوآورانه این دانشجویان است.

عزیز جوانپور ادامه داد: روحیه نوآوری این دانشجویان ستودنی بوده و امیدوارم بتوانیم با پیاده‌سازی برخی جلسات و وبینارهای دانشگاهی در استان با این سامانه از این جوانان حمایت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم از لوگوی سامانه هوشمند و آموزش آنلاین سهام رونمایی و از چهار نفر طراحان این نرم‌افزار توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =