فعالیت دانشگاه فرشتگان تجربه جدیدی در نظام آموزش عالی کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌االمللی فرشتگان گفت: فعالیت دانشگاه فرشتگان تجربه جدیدی در نظام آموزش عالی کشور محسوب می شود که امکان دارد با چالش هایی مواجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی مقداری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشتگان عصر امروز در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشتگان اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای جامعه ناشنوایان محسوب می شود و از این که زحمات ما به ثمر نشسته است، احساس خوشحالی داریم.

وی افزود: کلیه همکاران دانشگاه تلاش کردند تا با فرهنگ و زبان اشاره ایرانی آشنا شوند تا دانشجویان احساس خوبی را از تحصیل در این دانشگاه داشته باشند.

مقداری ادامه داد: ۷۵ درصد دانشجویان این دانشگاه ناشنوا و ۲۵ درصد شنوا هستند که جا دارد از دانشجویان شنوایی که به دنبال تحصیل در فضای متفاوت بودند، تشکر و قدردانی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌االمللی فرشتگان تصریح کرد: تحصیل در دانشگاه و کسب موفقیت با تجربه همراه است؛ اگرچه شکست مطلوب نیست اما در نهایت منجر به تجربه و یادگیری خواهد شد. تحصیل در واحد دانشگاه فرصت مناسبی برای یادگیری، علم آموزی و کشف استعدادهای ناشنوایان فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دانشگاه فرشتگان تجربه جدیدی در نظام آموزش عالی کشور محسوب می شود که امکان دارد با چالش هایی مواجه شود. لذا پیشاپیش از صبوری دانشجویان جدید الورود این دانشگاه تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.

در ادامه مراسم حامد عابدین زاده رئیس انجمن خانواده ناشنوایان ایران و مشاور رئیس واحد فرشتگان گفت: واحد فرشتگان اولین دانشگاهی است که برای ناشنوایان تاسیس شده است؛ استادان کم شنوا و ناشوا در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند که قدم بزرگی محسوب می شود.

وی افزود: امیدواریم که دانشجویان این دانشگاه بتوانند به درجات بالای علمی دست پیدا کنند؛ شرایط کرونا و تعطیلی خوابگاه سبب شد تا بسیاری از دانشجویان ناشنوا و کم شنوا نتوانند در این مراسم شرکت داشته باشند و در دانشگاه ثبت نام کنند. امیدواریم با نابودی کرونا، شاهد حضور چشمگیر دانشجویان در واحد فرشتگان باشیم.

عابدین زاده در پایان از زحمات علی مقداری رئیس واحد فرشتگان و دکتر محمد مهدی طهرانچی به دلیل توجه به جامعه ناشنوایان و کم شنوایان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =