دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نگران انتخاب واحد نباشند/ کلاس‌های آموزش مجازی در هر  شرایطی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تأکید کرد: انتخاب واحد نودانشجویان در ترم جاری به صورت گروهی انجام می‌شود و دانشجویان نباید نگران انتخاب واحد نباشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در گفت‌وگوی زنده در فضای مجازی «صفحه ورودی‌های ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی»، گفت: کلاسهای آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در صورت تعطیلی نیز برگزار می شود.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر لزوم یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: پیش از این نرم‌افزارهای مورد استفاده در دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات زیادی داشت، بنابراین سامانه آموزشیار راه اندازی شد.

آقامیری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و انتخاب واحد تمام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انجام و تعداد استاندارد ۱۷ جلسه کلاس به ازای هر واحد برای آنها برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص مشکل نودانشجویانی که پس از ثبت‌نام و انتخاب واحد، اطلاعات خود را در سامانه «دان» یا «وادانا» مشاهده نمی‌کنند، اظهار داشت: این موضوع براساس تلاش شبانه روزی مسئولان واحدها تا چند روز آینده حل خواهد شد.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به تشکیل کلاس نودانشجویان در برخی واحدها مانند تهران غرب و تهران مرکز، گفت: انتخاب واحد نودانشجویان در این ترم به صورت گروهی انجام می‌شود و دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند.

وی با توضیح جزییات صدور کد دانشجویی گفت: در این زمینه دانشجویان نباید نگران باشند، چرا که تمام کسانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، از نظر ما دانشجو بوده، هر چند کد دانشجویی برای آنها پس از ثبت نام صادر نشده باشد.

 آقامیری با اشاره به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان با وجود نقص مدرک، اظهار داشت: از همکاران دانشگاه درخواست شده ثبت‌نام هیچ پذیرفته‌شده‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل نقص مدرک با اختلال مواجه نشود، البته به جز گروهی از پذیرفته‌شدگان که نیاز به معافیت تحصیلی دارند و باید مدارک آنها دیده شده و احراز هویت شوند.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه تحویل مدارک فقط از طریق پست انجام می‌شود، گفت: فقط کسانی که به معافیت تحصیلی نیاز دارند، مجاز به مراجعه به واحد و تحویل حضوری مدارک هستند.

 آقامیری با اشاره به جزئیات ثبت مدارک در سامانه برای برخی پذیرفته‌شدگان گفت: در صورت تکمیل ثبت ‌نام، دانشجویان برای رفع اشکال در مدارک ارسال شده در آموزشیار تا پایان ترم فرصت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =