بسیج در تولید علم نوین بومی و مقابله با جریان تحریف نقشی بی‌بدیل ایفا کرده است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین نصیرزاده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج تأکید کرد: بسیج توانسته است از تربیت نخبگان مؤمن تا تولید علم نوین بومی، از حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا مقابله با جریان تحریف نقشی مهم، اساسی و بی‌بدیل ایفا کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار، اندیشه‌های الهی و والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تاکنون با بهره‌گیری از بهترین انسان‌های مؤمن، متعهد و متخصص توانسته است در صحنه‌های جنگ سخت هشت ساله تا جنگ نرم ۳۰ ساله، از سازندگی و خدمت به مردم و مستضعفان تا مقابله با جریان‌های نفوذ داخلی، از تربیت نخبگان مؤمن تا تولید علم نوین بومی، از حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا مقابله با جریان تحریف نقشی مهم، اساسی و بی‌بدیل ایفا کند.

هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا فرهنگ و تفکر ناب بسیج که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به نسل جوان منتقل شده و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نسلی برای ظهور منجی عالم بشریت حرکت کنیم.

اینجانب به‌عنوان خادم بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه بسیجیان سلحشور آموزش عالی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

موفقیت، سربلندی و دوام توفیقات بسیجیان جان بر کف را در پرتو رهبری حکیمانه مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =