می‌خواهیم سال آینده قدرتمندتر ظاهر شویم

بهنام آرین با بیان اینکه ابتدای لیگ امسال از خودشان انتظار قهرمانی نداشتند، اظهار داشت: می‌خواهیم سال آینده قدرتمندتر ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از قهرمانی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر، با بهنام آرین یکی از رکابزنان این تیم همکلام شدیم که این گفتگوی اختصاصی را در ادامه می‌خوانید؛

-  ابتدا خود را معرفی کنید
بنده 11 سال است که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنم که در 8 سال گذشته عضو تیم ملی بزرگسالان بودم در سال 2011مسابقات کاپ آسیا در مالزی را حضور داشتم که تیم مدال نقره گرفت. در جام باشگاه های آسیا با تیم دانشگاه آزاد حضور داشتم مدال طلا گرفتیم. 2012 کاپ آسیایی تایلند بود که با تبم پیشگامان کویر در مسابقات بودم و برنز گرفتیم و در تیم ملی مسابقات میانمار را رفتیم که دوم شدیم. مسابقات ارتش های جهان 2018 در هلند را شرکت داشتم که یک مدال نقره و یک طلا گرفتیم. پارسال هم در لیگ داخلی بازیکن تیم سپاهان بودم که تعدادی تور آسیایی رفتیم.

- مسابقات لیگ امسال چطور بود؟
امسال مسابقات به خاطر بیماری کرونا کلا شرایط خاصی داشت. حدود5-6 ماه کلیه مسابقات تعطیل بود، در دو مرحله ای که برگزار شد شرایط مرحله اول برای تیم ما مناسب نبود در تایم تریل بنده دوم شده و در استقامت هم از تیم ما سعید صفرزاده دوم شد اما در مرحله دوم که در تبریز بود شرایط برگزاری و کیفیت مسیر خیلی خوب بود و سختی مسیر مناسب و سنگینی بود که توانستیم فاصله را با تیم دوم(سپاهان) زیاد کنیم و اول شویم.

- از ابتدای فصل فکر می‌کردید قهرمان شوید؟
کاملا نه. فکر نمیکردم این فصل مسابقات اصلا برگزار بشود، بعد از برگزاری مرحله اول در گلپایگان ما مطمئن شدیم از برگزاری مراحل بعدی و جدی تر کردیم و به همین خاطر نتیجه بهتری در مرحله دوم گرفتیم.

- برنامه‌تان برای آینده چیست؟

در این شرایط کرونایی هیچ چیز مشخص نیست. کلیه مسابقات آسیایی لغو شده است، مسابقات جانم ملت های آسیایی که در امارات برگزار خواهد شد زمان و جزییاتش هنوز مشخص نیست. امیدوارم تیم دانشگاه آزاد سال آینده قدرتمندتر از امسال ظاهر شود.

- شرایط قرارداد و دریافتی‌تان چطور بوده است؟

قراردادهایمان ثبت شده ولی هنوز واریز نشده منتها آقایان هاشم کندی و محمدپور پیگیر کار هستند و اطلاع دادند که در به زودی پرداخت خواهد شد.

- امکانات، شرایط و تجهیزات باشگاه برای تمرین‌ها و اردوها چطور بود؟

برای سال اول خوب بود ولی تیم قدرت مندی است و باید شرایط بهتر شود و بسیار جای پیشرفت دارد امیدوارم مسئولان بیشتر حمایت کنند تیم دانشگاه آزاد پتانسیل بسیار بالایی دارد

- صحبت پایانی

از آقایان محمدپور، هاشم کندی و بهزاد کرمزاده بسیار تشکر میکنم که همیشه یار و همراه ما هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =