ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد آغاز می‌شود

ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۵ آذرماه آغاز و تا روز یکشنبه ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا درخصوص پذیرش براساس سوابق تحصیلی جهت مقطع کارشناسی ارشد نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و مصوبات جلسات ۱۵ و ۱۶ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، به اطلاع می رساند که این مرحله از پذیرش دانشجو به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور جهت کلیه زیرنظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

پذیرش دانشجو با این شیوه صرفاً جهت نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته محل هایی در این قالب پذیرش خواهند داشت که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال ۹۹ تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود می باشد.

ثبت نام این دوره از روز سه شنبه ۲۵ آذرماه آغاز و تا روز یکشنبه ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در تاریخ فوق به سامانه www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت نام توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبان درخصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، به سامانه پاسخگویی مجازی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083891

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =