نگفتم مددی مدیرعامل استقلال شود استعفا می‌دهم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه مشکلی با یکدیگر ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید:

*خیلی خوشحالم استقلال یک برد شیرین خارج از خانه را کسب کرده و به صدر جدول رسیده است. امیدوارم دل هواداران استقلال شاد شده باشد.

*در دوران نقل و انتقالات به هر دلیلی رقم قرارداد بازیکنان تفاوت فاحشی با قرارداد قبلی داشت و حتی بازیکنان جدید تیم هم نسبت به قرارداد با باشگاه قبلی عدد بسیاری متفواتی داشت. وقتی نمی‌شد رقم قرارداد را در آن ذکر کنند تلاش کردند به هر شکل نظر بازیکنان را جلب کنند و در این حوزه بی تردید هیچ تقصیری متوجه بازیکن نیست.

*ما انتظار داریم وقتی بازیکنی قرارداد حرفه‌ای می‌بندد همه رفتارهایش حرفه‌ای باشد. باشگاه هم این حق را دارد با هر کسی که قواعد باشگاه را راعایت نمی‌کند طبق اصول رفتار کند.

*فکر می‌کنم اسماعیلی خیلی زود با گفت‌وگوهایی که با وی صورت گرفته و ادامه دارد به جمع بازیکنان برگردد.

*با رفتن سعادتمند یک نفر باید جایگزین وی شود و در اولین فرصت باید مدیرعامل انتخاب شود. در این فرایند بی تردید هم مجمع و هم هیات مدیره گفت‌وگو کردند و این صحبت‌ها ادامه دارد. اینکه چه اتفاقی رخ داد را نمی‌توانم الان به شما بگویم، ولی تنها چیزی که هیات مدیره در نظر دارد صلاحدید باشگاه را در نظر خواهد گرفت.

*در استقلال هیچ فردی با فرد دیگر مشکلی ندارد. من تا الان جایی نگفته‌ام اگر مددی مدیرعامل شود استعفا می‌دهم و جایی هم این موضوع را نشنیدم.

*ممکن است حتی ۲ برادر با یکدیگر مشکل داشته باشند، ولی فضا با سرپرست باشگاه فضای همدلانه‌ای است هر چند ممکن است اختلاف نظر هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1084053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =