آمادگی تیم کاراته دانشگاه آزاد برای سوپرلیگ و همکاری با تیم ملی

دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت‌های تحصیلی و فرهنگی و مالی نقش ویژه و قابل تحسینی در امر ورزش داشته و دارد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل شرایط مطلوب تیمش و بهره بردن از حضور چند ملی پوش، جلسه‌ای مجازی با این بازیکنان و برخی روسای ورزشی کشورمان برگزار کرد.

احمد صافی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به موفقیت تیم کاراته دانشگاه آزاد در کسب شش عنوان قهرمانی در سوپرلیگ‌ باشگاه‌های کشور و حمایت‌های ورزش این دانشگاه در زمینه های مختلف و ضمن توجه به این موضوع که سه تن از ملی پوشان دانشگاه آزاد در بهترین شرایط هستند و حضور دو نفر در المپیک توکیو قطعی است، ضمن تشکیل جلسه با این ملی‌پوشان و دعوت از دکتر لشگری رییس مرکز ورزش دانشگاه و همچنین با حضور شهرام هروی سرمربی تیم ملی این جلسه برگزار گردید.

به گفته سرمربی کاراته دانشگاه آزاد، همه حاضرین در جلسه بر اهمیت حضور این بازیکنان در عرصه ملی و خصوصا المپیک توکیو که قطعا در اولویت خواهد بود، تاکید نمودند. ضمن آنکه تبادل اطلاعات خوبی صورت پذیرفت و بابررسی شرایط مشخص شد که تیم دانشگاه آماده حضور در سوپر لیگ می‌باشد. علاوه بر این، به موضوع همکاری ورزشکاران با سرمربی تیم ملی و تیم دانشگاه آزاد نیز پرداخته شد که در صورت تحقق قطعا شرایط مناسب‌تری را برای حمایت از برنامه ها رقم خواهد زد.

ملی پوشان تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی و بهمن عسگری و سجاد گنج زاده و کادر فنی در این جلسه نطرات خود را مطرح کردند و از همکاری همه جانبه دانشگاه و شخص دکتر امیرعباس لشگری و پیگیری سر مربی تیم دانشگاه قدردانی نمودند.

در پایان جلسه، دکتر لشگری توصیه های لازم را بیان داشتند و سرمربی تیم ملی هم ضمن قدردانی از تیم دانشگاه از این تعامل ویژه ابراز خشنودی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =