پرسپولیس قدرتمند ترین تیم آسیا است/ فولاد همچنان بدون باخت/ داور فینال آسیا مشخص شد

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آقایی: بازی بزرگی را پیش رو داریم

سعید آقایی اکنون با سه پاس گل شانس دستیابی به عنوان برترین پاسور آسیا را نیز در اختیار دارد اما مدعی است این جدال چیزی نیست که هیچ‌کدام از بازیکنان تیم به عنوانی فردی فکر کنند و مسوولیت کل هواداران را در راستای رویایی که دنبال می‌کنند برعهده آنها خواهد بود.
آقایی درباره شرایط تیم در آستانه فینال آسیا و بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی می‌گوید: همه چیز فوق العاده پیش می‌رود. ما آماده این بازی بزرگ هستیم ‌و بهترین حس را از هواداران می‌گیریم. برای من واقعا حس بدی است که از دوران حضورم در پرسپولیس به دلیل کرونا از حمایت ویژه و فوق العاده آنها در استادیوم محروم بوده‌ایم. اما همانطور که گفتم واقعا انرژی مثبت آنها را در خودمان احساس می‌کنیم. درست مثل دور قبل که با همین انرژی توانستیم برخلاف پیش‌بینی‌ها به فینال برسیم.
وی ادامه داد: کادرفنی شرایط خوبی را مهیا کرده و با تمرینات مناسب و آنالیز حریف به دنبال این هستند تا شرایط برای موفقیت تیم را فراهم کنند. همچنین باید از دیگر اعضای کنار تیم همچون کادرپزشکی و تدارکات هم تشکر کنم که واقعا با روح بزرگ و پرتلاش خود به دنبال کمک به بازیکنان و فراهم ساختن فضایی هستند تا با کمترین مشکل به هدفی که داریم نزدیک شویم.

پرسپولیس قدرتمند ترین تیم آسیا است

سایت GOAL گفت‌وگوی بلندی را از عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ و مدافع چپ حال حاضر تیم ملی قطر و باشگاه السد منتشر کرده است.
او در بخشی از این مصاحبه مفصل در پاسخ به این سؤال که: به نظر شما قوی‌ترین تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا با آن‌ها روبرو شدید کدام باشگاه است ؟ پاسخ داد.
«قوی‌ترین تیم آسیا باشگاه ایرانی پرسپولیس است، بازیکنان این تیم ازنظر جسمی قدرت زیادی در زمین‌دارند و خط دفاعی این تیم بسیار فشرده است و گلزنی به آن‌ها بسیار دشوار است.»
وی در ادامه افزود: «اما در جایگاه دوم باشگاه الهلال قرار دارد که سطح آن به ما خیلی نزدیک است و ما (السد) می‌توانیم بر این تیم غلبه کنیم و این تیم را شکست دهیم.»
وی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگوی جذاب ریاض محرز را بهترین بازیکن، از بین بازیکنان عرب‌زبان جهان خواند و همچنین اشاره کرد که بغداد بونجاح  در حال حاضر با ارزش ترین بازیکن خارجی لیگ قطر به شمار می‌رود.

داور فینال آسیا مشخص شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز پنجشنبه خبر داد «عبدالرحمان ابراهیم» به عنوان داوری بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا انتخاب شد. «رمضان سعید» و «سعود احمد» کمک‌های این داور در بازی فینال آسیا هستند. ابراهیم در سال ۲۰۱۹ در رقابت‌های کونکاکاف هم قضاوت کرده بود.

تبعات باخت به پرسپولیس برای النصر

تیم فوتبال النصر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی عربستان در فصل جدید، به مصاف تیم الرائد رفت و توانست به 2 گل به پیروزی برسد تا این تیم کمی از بحران فاصله بگیرد.
اما در این مسابقه عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر در دقیقه 31 با سلطان الغنام هم تیمی خود به شدت درگیر شد و در حالی که در این رقابت های از تکنولوژی کمک داور ویدیویی نیز استفاده می شود، اما عبدالرزاق توسط داور مسابقه جریمه نشد.
داستان از این قرار است که در دقیقه 30 مدافعین الرائد دچار اشتباه شده و توپی را در میانه میدان لو دادند. این توپ به عبدالرزاق حمدالله رسید و در حالی که ستاره النصری ها 4 بازیکن دیگر را در کنارش داشت و مدافعین الرائد تنها 3 نفر بودند، اقدام به دریبل زنی کرد.
تلاش حمدالله برای پشت سر گذاشتن مدافع الرائد بی نتیجه بود و او به دلیل خودخواهی یک موقعیت فوق العاده گلزنی را از النصر گرفت. سلطان الغنام که در وضعیت بهتری قرار داشت، به حمدالله معترض شد که این اعتراض الغنام، با واکنش شدید ستاره مراکشی النصر همراه شد.
این حرکت عبدالرازق حمدالله به شدت با واکنش فوتبالدوستان عربستانی در فضای مجازی همراه شد. أحمد الوادعی کارشناس داوری فوتبال عربستان در مورد این صحنه گفت: عبدالرزاق حمدالله باید خدا را شکر کند که داور به او کارت قرمز نداد.

امیدوارم بازیکنانم از این بازی درس گرفته باشند

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه پیرامون بازی با استقلال خوزستان گفت: معتقدم بازیکنان ما در مقابل تیم‌ صدرنشین لیگ، خوب بازی کردند. در نیمه اول، توپ و میدان در اختیار ما بود و بازیکنان به خوبی بازی را مدیریت کردند. موقعیت‌هایی نیز برای زدن گل در این نیمه داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
قاسم شهبا در ادامه با تشریح وقایع نیمه دوم گفت: ما در این نیمه هم علی‌رغم ده نفره شدن، توانستیم همچنان بر بازی کنترل داشته باشیم؛ به نحوی که با وجود یک‌ بازیکن کمتر، موقعیتی به حریف ندادیم. اما متاسفانه در دقایق آخر، داور به نفع استقلال خوزستان اعلام پنالتی کرد.
شهبا با اشاره به اعتراض آرمان‌گهر به نحوه زدن ضربه پنالتی توسط بازیکن استقلال خوزستان گفت: ما به دو ضرب شدن ضربه پنالتی معترض بودیم اما اعتراض ما بی‌فایده بود و در نهایت با این پنالتی نتیجه را واگذار کردیم. سرمربی تیم آرمان‌گهر در انتها گفت: امیدوارم بازیکنان ما از این بازی درس گرفته باشند و دیگر مرتکب این اشتباهات نشوند زیرا ما برای کسب جایگاه خوب در جدول باید امتیازات بازی‌های آینده را به دست آوریم.

صدر نشینی آبی ها در لیگ یک

امیر خلیفه اصل مهاجم بلند قامت سال‌های نه چندان دور فولاد خوزستان و استقلال اهواز را با شادی گل‌هایش خاصش می‌شناسیم، وقتی که بعد از گل می‌نشست و با ژست خاصش گلش را با کمان به سمت تماشاچیان و یا مربیان خود تقدیم می‌کرد.
 خلیفه اصل اما با شهرداری بندرعباس کارش را به عنوان مربی شروع کرد و در آنجا یک دستیار چندم بود اما مدتی پس از آن به استقلال خوزستان پیوست و در آن‌جا نیز کمک مربی شد تا یک پله بالاتر بیاید، او در اواخر فصل به عنوان مربی موقت انتخاب شد اما آنقدر نتایج درخشان و بارزی گرفت، که مسئولان تیم آبی پوش را قانع کرد تا وی هدایت این تیم را در فصل جدید قبول کند.
بازی‌های دوستانه و اردوی تهران، نشان می‌داد که این تیم قصد دارد دوباره به سطح اول بازگردد و این موضوع را تاکنون و در طول پنج هفته اخیر لیگ یک ثابت کرده، آن‌ها چهار دیدار را برده‌اند و یک تساوی دارند تا بدون باخت در صدر جدول با ۱۳ امتیاز حضور داشته باشند.
این سرمربی بومی خوش‌تیپ که در روزهای اوج دوران فوتبالش پشت مهاجمین آماده‌ای چون علی دایی، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان و ... مانده بود و نتوانسته بود به تیم ملی برسد و مشهور شود، حال قصد دارد تا با درخشش روی نیمکت تیم آبی پوش خوزستانی بتواند نامش را در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیندازد. خلیفه اصل نشان داده که می‌تواند و تیم خوبی را جمع کرده، قطعا اگر حمایت شود این تیم می‌تواند رویاهای خود را دنبال کند.

فولاد همچنان بدون باخت

فولاد خوزستان موفق شد در هفته قبل مسابقات برابر سایپا با سه گل به پیروزی برسد، شاگردان نکونام که سه هفته قبل را با تساوی به پایان رسانده بودند، با یک برد پر گل توانستند امتیازات خود را دو رقمی کنند و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. با مرور بازی‌های تیم نکونام متوجه خواهیم شد که فولادی‌ها در ۶ هفته ابتدایی تنها ۹ شوت به سمت چارچوب‌ دروازوه‌شان زده شدکه آمار فوق‌العاده برای خط دفاع این تیم است. گفتنی است در دو بازی تراکتور و آلومینیوم هیچ شوتی به سمت دروازه فولاد زده نشد تا کلین شیت ساده برای این تیم ثبت شود.
قرمزهای اهوازی که از مدعیان این فصل لیگ برتر به شمار می‌روند، باید روز جمعه در مسجدسلیمان به مصاف تیم نفت بروند و سه امتیاز در این دیدار بسیار به کار شاگردان نکونام خواهد امد تا در صورت توقف استقلال و همچنین صنعت نفت بتوانند حتی تا رتبه نخست در لیگ برتر صعود کنند. البته تیم نفت مسجدسلیمان با برتری ۳_۱ در بازی قبل خانگی برابر سپاهان نشان داده که تیم قلدری است و قطعا دیدار سختی در انتظار دو تیم خواهد بود. فولاد خوزستان به همراه پرسپولیس که البته تنها ۴ مسابقه انجام داده، تیم‌های بدون باخت لیگ برتر تاکنون هستند و باید دید این دو تیم تا کجا می‌توانند این رکورد خود را افزایش بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =