سلوک مدیران؛ اصلی‌ترین قطب فعالیت‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سلوک مدیران، اصلی‌ترین قطب فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: دانشجویان به ‌عنوان مخاطب دانشگاه باید از مدیران فرهنگی الگو بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  نشست شورای فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و زرقان با حضور سیدکاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست کار اصلی مدیران فرهنگی را تربیت افراد هم‌تراز با گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه و دانشگاه محل تربیت این افراد است.

یکانی افزود: برای انجام این کار اصلی دو مدل کار داریم، یکی مدیریت فوق برنامه فرهنگی و دیگری مدیریت فرهنگ که باید بیشتر روی مدیریت فرهنگ کار کنیم.

فعالیت ۱۰ کانون دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

وی به مولفه های کلیدی و اثرگذار در فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و با بیان اینکه سلوک مدیران، اصلی‌ترین قطب فعالیت‌های فرهنگی است، افزود: دانشجویان به‌عنوان مخاطب دانشگاه باید از مدیران فرهنگی الگو بگیرند، بنابراین برای تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید مدیران و استادان دانشگاه خود در تراز یک مدیر و استاد انقلابی و ارزشی باشند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین استاد، خانواده، فضای مجازی و گروه‌های فعال دانشگاهیان را از دیگر مولفه های اثر گذار در کار فرهنگی عنوان کرد و کرامت انسانی و عقلانیت را از موضوعاتی دانست که این مولفه های اثرگذار باید بر مبنای آن انجام شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه گفت: شورای فرهنگی با برنامه‌ریزی منظم به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود و به فراخور مناسبت‌ها با وجود شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی انجام می‌شود.

یاسر زارع با اشاره به بودجه فرهنگی به‌صورت تنخواه، فعالیت کانون‌ها و تشکل‌ها، نشریات و دفتر مشاوره ازدواج دانشجویی افزود: ۱۰ کانون فعال دانشجویی و چهار نشریه فعال دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =