شوک میلیاردی پرسپولیس را به خودش آورد/ تلاش برای رایزنی با «ماریو»

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در تلاش برای ارتباط با ماریو بودیمیر در راستای کاهش بدهی خود اقدام می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ ۴۷۵ هزار یورو به همراه پنج درصد از سود این پول به ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین خود شده است. مبلغی که با احتساب نرخ ارز در بازار آزاد تهران حدود ۱۵ میلیارد تومان برای پرسپولیسی‌ها هزینه خواهد داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت این باشگاه جلسه‌ای را با بخش بین الملل و مشاوران حقوقی پرسپولیس برگزار کرد و از آنها خواست تا با وکیل ماریو بودیمیر وارد مذاکره شده و در صورت امکان تخفیف گرفته تا پرداخت پول به او را اقساطی کنند.

«دارو بوشیچ» وکیل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس وکالت بودیمیر را نیز بر عهده دارد اما پیشینه او نشان می‌دهد چندان تمایلی برای گرفتن تخفیف از موکلانش برای پرسپولیس ندارد!

با این حال باشگاه پرسپولیس اولین اقدام خود را مذاکره با بوشیچ در نظر گرفته است تا بتواند پرونده او را قبل از محرومیت پرسپولیس از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی خاتمه دهد.

همچنین باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزان دقیق مطالبات این باشگاه بابت نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ است تا بتواند روی این مبلغ برای پرداخت به بودیمیر حساب باز کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =