امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه‌ آزاد اسلامی و دانشگاه «میرویس» قندهار

تفاهم‌نامه آموزشی، پژوهشی و مهارتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه میرویس قندهار افعانستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تفاهم‌نامه آموزشی، پژوهشی و مهارتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه میرویس قندهار افعانستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به‌صورت مجازی امضا شد.

سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: این دانشگاه با برخورداری از توان علمی استادان مجرب و داشتن زیرساخت، امکانات، تجهیزات مناسب علمی، پژوهشی و رفاهی و به‌لحاظ شرایط نزدیک همجواری و مشترکات فرهنگی با دو کشور دوست و برادر همسایه مسلمان پاکستان و افغانستان می‌تواند گام مناسبی در راه افزایش ارتباط آموزشی و پژوهشی و فرهنگی بردارد.

رئیس دانشگاه میرویس ولایت قندهار نیز در این نشست بیان کرد: بسیاری از طالبان علم برای ادامه تحصیلات آکادمیک به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند که به‌دلیل نبود اشتراکات فرهنگی و زبانی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

صالحی متذکر شد: با مهیاشدن زمینه‌های همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه میرویس ولایت قندهار کشور افغانستان با دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان کشور دوست و برادر ایران با انعقاد تفاهم‌نامه بسیاری از مشکلات ترددی و علمی، فرهنگی طالبان علم در ولایت قندهار کشور افغانستان مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085832

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =