فضای فکری مکتب مقاومت در حوزه فرهنگی و تربیتی دانشگاه مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اصلی ترین موضوع بحث مربوط به تفکر حاج قاسم سلیمانی است که این تفکر از حاج قاسم سلیمانی به وجود می آید. لذا مهمترین موضوعی که در حوزه فرهنگی و تربیتی دانشگاه پیگیر آن هستیم بحث فضای فکری مکتب مقاومت است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدکاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، در وبینار تخصصی قهرمان مقاومت، اظهار کرد: موضوعی که در حوزه تربیتی و فرهنگی برای ما حائز اهمیت است. بحث مکتب مقاومت است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به معنای خود و فردی خود، ویژگی‌های مورد بحث و بررسی دارد ولی اصلی ترین موضوع بحث مربوط به تفکر ایشان است که این تفکر از حاج قاسم سلیمانی به وجود می آید. لذا مهمترین موضوعی که در حوزه فرهنگی و تربیتی دانشگاه پیگیر آن هستیم بحث فضای فکری مکتب مقاومت است.

یکانی تأکید کرد: موضوعی که در حوزه عملکردی ما به عنوان یکی از بروندادهای مقالات و پایان نامه ها قطعا به کمک حوزه تربیتی و فرهنگی خواهد آمد. بحث ویژگی‌های تربیتی چه از حوزه شیوه تربیتی که حاج قاسم سلیمانی داشته و چه الگوگیری از وضعیت عملکردی ایشان است. عملکردی که جهانیان را به تعجب وا داشت. جهانیانی که خیلی ادعاهایی را در بحث های متفاوت داشتند ولی با حضور و بروز و ظهور عناصری از جمهوری اسلامی ایران مثل سردار سلیمانی انگشت به دهان ماندند.

 مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: موضوعی که قطعا عملکرد محورانه بخواهیم نگاه کنیم بحث استخراج ویژگی های تربیتی و ویژگی هایی که مدیران، دانشجویان و سایر ارکان به عنوان افرادی که از سمت دانشگاه تغذیه می شوند ما به دنبال این موضوع هستیم. امیدواریم که در این وبینار مقالات به نحو احسنت ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =