تا زمانی که مردم به میدان تبلیغ دین نیایند اهداف دینی شکل نمیگیرد

حجت الاسلام سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه اعضای جدید مجمع کانون های فرهنگی، تبلیغی شکل گیری اهداف دینی را منوط به به میدان آمدن مردم برای تبلیغ دین دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) اولین جلسه اعضای جدید مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان با حضور حجت الاسلام سهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سهرابی ضمن تبریک به اعضای جدید مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان تهران، مجمع جدید را منشأ تحولات قابل توجه و اثربخش در فضای کانون‌ها دانست.

سهرابی باور واقعی سازمان تبلیغات اسلامی را نقش و فعالیت‌های مردمی دانست و بیان کرد: باور ما این است تا زمانی که مردم به میدان تبلیغ دین نیایند؛ بار پیشبردهای دینی شکل نمی‌گیرد و باید مردمی سازی را به رسمیت بشناسیم و حتماً ظرفیت‌های مردمی از آسیب‌های مردمی به مراتب بیشتر است.

در ادامه این جلسه رئیس جدید مجمع پیشنهاداتی در خصوص بکارگیری ظرفیت همه اعضا اصلی و علی‌البدل در جلسات و همچنین تشکیل و راه اندازی کارگروه‌های تخصصی ارائه کرد و ایجاد اتحادیه کانون‌های فرهنگی، تبلیغی از برنامه‌های پیشرو مجمع جدید اعلام شد.

در پایان این جلسه نیز از زحمات حسنعلی ذوالفقاری رئیس سابق مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان تهران تجلیل به عمل آمد و احکام اعضای جدید این مجمع توسط مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =