شنبه سرنوشت ساز در انتظار فوتبال ایران

جناح بندی های انتخابات فدراسیون فوتبال روز شنبه با ورود آخرین کاندیداها به میدان رقابت شکل کامل تری پیدا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ انتظار می رود با پایان مهلت ثبت نام و مشخص شدن شاخص ترین گزینه ها که معمولا در روز پایانی ثبت نام می کنند شرایط رقابت پیش روی در این انتخابات مشخص شود.

علی کریمی بدون تردید جذاب ترین گزینه تمامی ادوار تاریخ انتخابات فدراسیون های ورزشی است که با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال خبرساز خواهد شد. کریمی که نشان داده با جدیت وارد این میدان خواهد شد به حمایت اهالی فوتبال و خصوصا بازیکنان و مربیان حاضر در مجمع امیدوار است. گفته می شود کریمی مهدی مهدوی کیا را نیز به عنوان نایب رییس اول خودش معرفی خواهد کرد.

کیومرث هاشمی یکی از مدیران سازمان تربیت بدنی در دولت محمود احمدی نژاد از دیگر گزینه های شاخصی است که روز شنبه وارد عرصه انتخابات می شود. برخی اخبار از ملاقات هاشمی با مسعود سلطانی فر در هفته گذشته حکایت داشته که بر این اساس می توان او را گزینه نهایی دولت و وزارت ورزش در این انتخابات دانست. هرچند معمولا وزارت ورزش حمایت از هر گزینه ای را در انتخابات فدراسیون ها رد می کند اما تجربه نشان داده که در هیچ انتخاباتی بدون گزینه نبوده و نخواهد بود. هاشمی از سویی می تواند به جذب آراء باشگاههای دولتی امیدوار باشد و البته در طرف مقابل با مخالفت برخی از استان ها روبرو خواهد شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاههای پاس، تراکتورسازی و استیل آذین نیز از دیگر گزینه های شاخصی است که احتمالا به شکل رسمی روز شنبه وارد رقابت انتخاباتی خواهد شد. آجورلو که همواره مخالف دخالت دولت در انتخابات فوتبال بوده اینبار هم به دنبال جذب آرای مستقل خواهد بود.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم با وجود ارتباط نزدیکی که با کیومرث هاشمی دارد ممکن است روز شنبه برای ثبت نام تصمیم بگیرد هرچند با توجه به تاثیرگذاری دبیرکل در روند برگزاری انتخابات باید از سمت خودش استعفا بدهد.

حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون هم از گزینه های جدی ثبت نام به شمار می رود هرچند اظهارنظرهایی در خصوص بازنشستگی بهاروند یا عدم امکان ثبت نام اعضای فعلی هیات رییسه مطرح شده ولی سرپرست فعلی قاطعانه باور دارد مشکلی برای ثبت نام نخواهد داشت و احتمالا او نیز روز شنبه برای جانشینی مهدی تاج وارد عرصه رقابت خواهد شد.

گفته می شود گزینه هایی همچون هدایت ممبینی عضو هیات رییسه و صوفی رییس هیات فوتبال استان همدان نیز ممکن است روز شنبه به جمع کاندیداهای ریاست ملحق شوند در حالی که شهاب عزیزی خادم در هفته گذشته به عنوان نخستین کاندیدا ثبت نام کرده و در انتظار مشخص شدن چهره رقباست.

کد خبر: 1086938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =