حامد لک بهترین دروازه‌بان آسیا شد

دروازه‌بان پرسپولیس با رای کاربران AFC به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از پنج روز قبل اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب بهترین دروازاه‌بان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان کرد که نام حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس نیز در آن دیده می‌شد.

حامد لک که در شروع کارش با پرسپولیس مسیر دشواری را با بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل خود می‌دید، توانست از چهار مسابقه دور گروهی و چهار دیدار مرحله حذفی که منجر به صعودشان به فینال شد، نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و یکی از ستاره‌های سرخ‌پوشان لقب بگیرد.

این دروازه‌بان در هشت مسابقه لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل از روی ضربات پنالتی دریافت کرد و ۵ کلین‌شیت داشت که از این حیث او را بالاتر از تمام دروازه‌بانان آسیا قرار داد و علاوه بر این آمار، ۸۲/۶ درصد هم سیو موفق داشت که یک عملکرد خوب در بین گلرهای این رقابت‌ها بود.

برد جونز(النصر عربستان)، جو سوهوک(النصر عربستان)، آپیراک ووراوونگ(چیانگرای یونایتد) و دیا مائیکاوا(ویسل کوبه ژاپن) چهار رقیب دیگر حامد لک در این نظرسنجی بودند که در نهایت دروازه‌بان پرسپولیس ایران با اختلاف چشمگیر بالاتر از تمام آنها ایستاد.

پس از پنج روز رای‌گیری توسط AFC ، حامد لک با کسب بیش از ۸۶ درصد آرای کاربران وب‌سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

دروازه‌بان پرسپولیس که حالا خود را آماده دیدار حساس برابر استقلال می‌کند و امیدوار به درخشش در دربی است، پیش از این و توسط AFC نیز به‌عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان انتخاب شده بود.

کد خبر: 1086940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =