راه‌اندازی اتاق «تولید محتوای مجازی» در واحد نجف‌آباد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: برای اولین‌بار در سطح استان اصفهان، اتاق فضای مجازی رسانه‌ای در واحد نجف آباد راه‎‌اندازی شده است که کانون‌های دانشجویی اقدامات مرتبط با تولید محتوای رسانه‌ای خود در این فضا را انجام می‌دهند.

علی اکبر حسین رضا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ کانون دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد فعالیت دارند که خوشبختانه با وجود شرایط کرونایی کشور، فعالیتشان در حوزه‌های مختلف به صورت مجازی و حضوری تداوم دارد.

وی افزود: مهم‌ترین کانون‌های دانشجویی شامل شهروند مسئول، شهید مطهری، اندیشه‌های امام(ره)، هنرمندان، ریحانه النبی، معرفت رضوی، فیلم و عکس، رادیو دانشجو، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی، ایثار و شهادت، نهج البلاغه، گردشگری، محیط زیست، تئاتر و... می‌شود که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

حسین رضا ادامه داد: کانون‌های دانشجویی طی چندماه گذشته در زمینه تولید محتوای مجازی در مناسبت‌های مختلف فعالیت قابل توجهی داشته‌اند؛ برای اولین بار در سطح استان اصفهان، اتاق فضای مجازی رسانه‌ای در واحد نجف آباد راه‎‌اندازی شده است که کانون‌های دانشجویی اقدامات مرتبط با تولید محتوای رسانه‌ای خود در این فضا انجام می‌دهند. راندمان کاری کانون‌های دانشجویی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد اضافه کرد: مستندی تحت عنوان «نبرد دیروز نبرد امروز» به همت کانون دانشجویی فیلم و عکس ضبط شد. این مستند ۵۵ دقیقه‌ای چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد و برای همه قابل دسترس است. ساخت کلیپ با موضوعات مختلف، موشن گرافی، عکس نوشته و... نیز از دیگر اقدامات کانون‌های دانشجویی در این مدت بوده است.

وی با اشاره به مشارکت دانشجویان در جشنواره از حماسه تا حماسه گفت: خوشبختانه کانون‌های دانشجویی در زمینه فرآیند تبلیغات برای حضور دانشجویان در جشنواره از حماسه تا حماسه همکاری خوبی را با ما داشته‌اند. همچنین تا کنون ۱۵۰ نفر از دانشجویان واحد نجف برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند و نزدیک به ۴۰۰ تولید محتوای مجازی داشته‌ایم.

حسین رضا بیان کرد: بخش قابل توجهی از کانون‌های دانشجویی واحد نجف آباد به تازگی تاسیس شده‌اند؛ اما با توجه به استقبال دانشجویان و نیازمندی دانشگاه، درحال برنامه ریزی برای راه‌اندازی چند کانون دانشجویی جدید طی ماه‌های آینده هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در پایان با اشاره به حمایت از کانون‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: واحد نجف آباد وظیفه دارد امکانات سخت افزاری و زیرساخت‌های مناسب را برای فعالیت هرچه بهتر کانون‌های دانشجویی فراهم کند. درواقع ما به دنبال پشتیبانی سخت افزاری از کانون‌های دانشجویی هستیم و از آن‌ها در بخش‌های مختلف دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087288

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =