استقبال دانشجویان استان تهران از مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی/ احتمال برگزاری رویداد به صورت حضوری

رئیس دبیرخانه مرکزی مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی گفت: استان تهران با ثبت نام بیش از ۳۰۰ تیم، بیشترین تعداد مشارکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی را به خود اختصاص داده است.

مهدی اقراریان رئیس دبیرخانه مرکزی مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رویداد ملی اظهارکرد: تاکنون بیش از هزار تیم ۴ نفره از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برای شرکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی ثبت نام کرده‌اند؛ موضوعات کرسی‌ها نیز شامل مباحث اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و حوزه سلامت می‌شود.

وی افزود: تمامی تیم‌ها در موضوعات مشخص شده از سوی شورای علمی رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دو گروه موافقین و منتقدین موضوع ثبت نام کرده‌اند؛ البته این امکان برای واحدها فراهم شده تا موضوعات جدید خود را از طریق هیئت نظارت ۳ نفره طرح کنند و در صورت تصویب در هیئت نظارت، این موضوعات وارد فرآیند رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی شود.

اقراریان ادامه داد: درحال حاضر در مرحله تشکیل تیم‌ها قرار داریم و این رویداد برای ترم آینده، در سطح استانی و سپس در سطح ملی برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه مرکزی مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی درباره نحوه برگزاری مسابقات گفت: حضوری یا غیرحضوری برگزار شدن رویداد به شرایط هر استان بستگی دارد ولذا اگر استان‌هایی در وضعیت قرمز قرار داشته باشند، امکان برگزاری رویداد به صورت حضوری وجود نخواهد شد. البته با توجه به این که مجموع داوران و تیم‌های شرکت کننده به کمتر از ۱۵ نفر می‌رسند، امکان برگزاری رویداد به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های آمفی تئاتر وجود دارد.

وی با اشاره به میزان مشارکت استان‌ها در این رویداد ملی بیان کرد: استان تهران با ثبت نام بیش از ۳۰۰ تیم، بیشترین تعداد مشارکت در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی را به خود اختصاص داده است که تقریبا یک سوم شرکت کنندگان را شامل می‌شود.

اقراریان در پایان با اشاره به لزوم حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی خاطرنشان کرد: تخفیف شهریه برای تیم‌های شرکت کننده در این رویداد ملی و ارائه جوایز نفیس در سطح ملی و استانی برای تشویق و افزایش انگیزه تیم‌ها، در آیین نامه پیش بینی شده است که به فراخور زمان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =