همایش ملی «عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب» برگزار شد

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از برگزاری همایش ملی عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب به همت مدیریت امور فرهنگی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام محمد غفاری در تشریح برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  بیان کرد: همایش عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب هم زمان در بستر فضای مجازی وحضوری در  سالن مرحوم ملک نسب در این دانشگاه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در راستای تبیین، گفتمان‌سازی و اجرای بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مصوب کرد که سلسله برنامه‌هایی را اجرا کند.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: علاوه بر میزگرد، مسابقه کتاب‌خوانی و کرسی آزاداندیشی، مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع فسادستیزی و عدالت، همایشی را با عنوان عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب برگزار کنیم.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته با همکاری برخی از دستگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و هماهنگی با پایگاه استنادی جهان اسلام ISC فراخوان همایش باگستره ملی منتشر که ۴۵ مقاله به دبیرخانه همایش رسید که ۱۲ مقاله برگزیده شد و به‌صورت مجازی و حضوری به ارائه مقاله پرداختند.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج درباره نحوه برگزاری همایش اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، این همایش به‌صورت تلفیقی از مجازی و حضوری برگزار شد و به اقتضای شرایط، برخی از سخنرانان و اصحاب مقالات، به صورت برخط و مجازی مقالات خود را ارایه کردند.

وی از دادگستری کل استان، سپاه فتح، نیروی انتظامی استان، جبهه فرهنگی انقلاب استان، حوزه های علمیه خواهران و برادران، بسیج دانشجویی، جمعیت بیانیه گام دوم انقلاب استان و تعداد دیگری از مؤسسات درون‌استانی که در اجرا و برگزاری این همایش دانشگاه را همراهی کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1087916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =