پرسپولیس خواستار فسخ قرارداد با حامی مالی‌اش شد

باشگاه پرسپولیس با وجود دریافت تمام و کمال پول قرارداد سال جاری خود از کارگزار برند خود خواهان اتمام قرارداد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی خواهان فسخ قرارداد با کارگزار رسمی برند سرخپوشان شد تا این باشگاه بار دیگر با جدالی دوباره بر سر انتخاب حامیان مالی روبرو شود.

کارگزار برند باشگاه پرسپولیس که از اواسط فصل گذشته با این مجموعه قراردادی را تحت عنوان درآمدزایی در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد منعقد کرده بود پس از رفتن وی با چالش در ادامه همکاری روبرو شد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان تن به ادامه همکاری با این کارگزاری طبق الحاقیه جدید که در آن مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در هر سال در نظر گرفته شده بود داد تا مهرداد هاشمی عضو وقت هیات مدیره به دلیل مخالفت جدی با آن تن به استعفا دهد.

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به همکاری با این مجموعه ادامه داد تا بتواند مشکلات مالی گذشته سرخ‌ها را با پرداخت تمام و کمال مطالبات بازیکنان در زمستان سال گذشته حل و فصل کند.

وی در ادامه توانست با استفاده از همین منبع مالی، طلب سنگین یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پیشین این تیم را پرداخت کند تا سرخ‌ها مدت کوتاهی از حضور در نقل و انتقالات تابستانی محروم باشند و یحیی گل محمدی بتواند سایر بازیکنان مد نظرش را در روزهای پایانی این پنجره به خدمت بگیرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس از زمان حضور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه کمترین دریافتی را از کارگزاری داشته است تا او در روزهای ابتدایی حضورش مجبور به گرفتن قرض ۳۰ میلیارد تومانی شود.

سمیعی به دلیل محدودیت‌های موجود در قرارداد با حامیان مالی نتوانست اسپانسر دائم برای فصل جاری سرخ‌ها بگیرد و مجبور به گرفتن قرض شد تا با بازیکنان فعلی تیم بابت مطالبات خود تسویه کرده و قسط اول قرارداد آنها را پرداخت کند.

کارگزاری باشگاه پرسپولیس به قرارداد خود با این باشگاه به طور تمام و کمال عمل کرده است و از قرار معلوم طبق مفاد مالی مندرج در آن کف قراردادی خود را پرداخت کرده است و پولی تا پایان سال ۱۳۹۹ به حساب پرسپولیسی‌ها واریز نخواهد کرد.

با این حال مدیرعامل باشگاه معتقد است کارگزاری این باشگاه طبق همین قرارداد پول‌های زیادی دریافت کرده است و باید درصدی از آن را به حساب پرسپولیس واریز کند.

سمیعی در حالی اصرار به فسخ قرارداد با کارگزاری باشگاه دارد که قرار است جلسه‌ای برای داوری درباره این موضوع در وزارت ورزش برگزار شده تا تکلیف ادامه همکاری دو طرف مشخص شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در آستانه ورود به بازار بورس قرار گرفته است و قرار است سهام آن در اختیار مردم باشد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1088374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =