منشأ اخبار جعلی درباره درگذشت علی انصاریان چه کسی بود؟

متاسفانه وخامت حال پیشکسوت سال‌های نه‌چندان‌دور فوتبال ایران دستمایه شایعه‌سازی برخی افراد و رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز؛علی انصاریان پیشکسوت خوب فوتبال کشورمان مدتی است که درگیر ویروس کرونا شده و حالا چند روزی است که وضعیت خوبی ندارد. در این میان چندروز قبل اخباری مبنی بر فوت او توسط یکی از خبرگزاری های مطرح کشور منتشر شد که دقایقی بعد سریع از روی خروجی آن خبرگزاری حذف شد. 

حالا امروز پس از گذشت چندروز مجددا با وخیم تر شدن حال انصاریان و در حالی که دوستان نزدیک و همچنین خانواده او خبر از وضعیت ناپایدار و پایین آمدن سطح اکسیژن خون او داده بودند خبر فوت او دوباره از سوی برخی رسانه‌ها و اهالی خبر منتشر شد. خبری که پس از چند دقیقه تکذیب شد اما با پیگیری‌های پی در پی مشخص شد که منشا این خبر تماس یکی از اهالی فدراسیون با یکی از مدیران فوتبالی بوده است. تماسی که از فوت انصاریان در یکساعت گذشته خبر داده و اشاره کرده که در تدارک برگزاری مراسم وی در بهشت زهرا هستند. 

این مدیر ورزشی هم با تماس با یکی دیگر از مدیران سابق فوتبالی جویای صحت خبر شده که گویا این خبر به تایید این مدیر سابق هم رسیده است. نهایتا وقتی ناراحتی ناشی از این خبر به انتشار آن در فضای مجازی منجر شده دقایقی بعد با تکذیب مواجه شده و اخبار واصله از بیمارستان دلالت بر کذب بودن خبر فوت انصاریان دارند.

با این اوصاف علی انصاریان اگرچه شرایطی وخیم و ناپایداری را تجربه می‌کند اما هنوز عمرش به دنیا باقی است و باید دید که این اخبار کذب چطور به فدراسیون و چطور از فدراسیون به یکی از مدیران فوتبالی منتقل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =