مهدی ترابی به دوستان نزدیکش: با پرسپولیس تمام کردم

مهدی ترابی در صحبتی که با دوستان نزدیکش داشت به آنها اعلام کرد کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده و در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شایعات حول بازگشت احتمالی مهدی ترابی به پرسپولیس همچنان شنیده شود. باشگاه العربی با المساکنی قرارداد بست و با جذب او عملاً ترابی در لیست مازاد قرار گرفته است. مهدی ترابی در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه العربی داشته برای جدایی به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد.

ترابی که از چندی پیش با یحیی گل‌محمدی و ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در تماس بوده در روزهای گذشته نیز به صورت کامل وضعیت خود را با سرمربی پرسپولیس در میان گذاشته است. با توافقات انجام شده بین ترابی و مدیران باشگاه پرسپولیس، بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان قطعی خواهد بود و ستاره فصل قبل لیگ برتر را باید اولین خرید سرخپوشان در نیم‌فصل دانست. ترابی که قرار است به زودی برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به تهران بیاید طی روزهای اخیر در صحبتی که با دوستان نزدیکش داشت به آنها اعلام کرد کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده و در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =