آژانس‌های مسافرتی برای تبریک عید بهاره چینی، محتوا تولید کنند

معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی از دفاتر خدمات مسافرتی خواست که برای عید بهاره چینی در فضای مجازی کلیپ معرفی ایران بسازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در نامه‌ای به روسای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه تورگردانان ایران نوشت: به منظور حضور مستمر و موثر در بازار هدف گردشگری کشور چین و حفظ تعاملات گردشگری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نظر داد همچون سالهای گذشته همزمان با سال نوی چینی، کمپین «قرن ها دوستی، سومین عید بهاره چینی در ایران» را در بازه زمانی ۲۴ بهمن تا ۹ اسفند برابر با ۱۲ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۱ در قالب تولید محتوا و نشر در فضای مجازی برگزار کند.

بنابراین دستور فرمایید ضمن اطلاع رسانی گسترده موضوع به اعضای تحت پوشش آن انجمن یا جامعه، در صورت علاقه مندی اعضا به مشارکت در کمپین مذکور محتوای تولیدی به شرح ذیل به این دفتر ارسال شود:

کلیپ معرفی ایران با زمان کمتر از ۳ دقیقه و دارای نریشن (صدی متن) یا زیرنویس زبان چینی

عکس همراه با شناسنامه کوتاه به زبان چینی

پادکست معرفی ایران به زبان چینی

و سایر محتواهای تولیدی قابل انتشار در فضای مجازی

کلیه آثار دریافتی، پس از بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، در فضای مجازی مورد نظر نشر داده خواهد شد.

پیش از این بخشنامه، ما از دستورالعملی خبر داده بودیم که طبق آن معاونت گردشگری به ۹ استان کشور اعلام کرده بود که به مناسبت عید بهاره چینی به تولید محتوا در صفحات مجازی اینستاگرام بپردازند. این درحالی است که تحقیقات درباره بازار گردشگری چین در این معاونت انجام شده بود و کارشناسان این معاونت خبر داشتند که اینستاگرام در کشور چین فیلتر است.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1088527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =