عملیات گسترده نیروهای «حشد شعبی» در محور شرقی «دیالی»

نیروهای «حشد شعبی» عراق امروز چهارشنبه عملیات گسترده ای را برای پاکسازی محور شرقی استان «دیالی» از لوث تکفیریها کلید زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بغداد الیوم، نیروهای مقاومتی «حشد شعبی» عراق امروز چهارشنبه عملیات جدیدی را علیه بقایای تروریسمِ تکفیری داعش در این کشور کلید زدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عملیات خود را در محور شرقی دیالی آغاز کرده اند. مقامات امنیتی اعلام کرده اند که این عملیات برای پاکسازی کامل منطقه «نفط‌خانه» در خانقین واقع در دیالی انجام می‌شود.

روز گذشته بود که سازمان «حشد شعبی» با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۵ عضو این گروه مقاومتی در محور شرقی استان دیالی خبر داد. در بیانیه این سازمان آمده است: نیروهای حشد شعبی در جریان عملیات ضد تروریستی خود در منطقه «نفط‌خانه» واقع در شرق استان دیالی، در کمین تروریست‌های تکفیری داعش غافلگیر شدند.

این سازمان همچنین تصریح کرد: نیروهای حشد شعبی پس از غافلگیر شدن توسط تروریست‌های تکفیری داعش به شدت با آنها درگیر شدند. به دنبال این درگیری‌ها ۵ نیروی حشد شعبی به شهادت رسیدند.

این درحالی است که اخیراً نیز به دنبال درگیری‌های شدید میان نیروهای حشد شعبی و تروریست‌های تکفیری داعش در استان صلاح الدین ۱۲ تَن از اعضای این گروه مقاومتی به شهادت رسیده و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =