قهرمانی زودهنگام کمانداران دانشگاه آزاد در لیگ ریکرو کشور

مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی، یک هفته مانده به پایان لیگ ریکرو، قهرمان کشور شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل تیم نفت امیدیه و به فاصله یک هفته تا پایان لیگ ریکرو کشور، با سرمربی گری میلاد وزیری قهرمان شدند.

همچنین در هفته ماقبل پایانی این رقابت ها، باز هم رضا شبانی، صادق اشرفی و میلاد وزیری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، در صدر جدول امتیازآورترین تیراندازان قرار گرفتند.

در جدول رده بندی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۳ امتیاز صدرنشین است و نیروی زمینی اردبیل و آکادمی راد به ترتیب با ۲۵ و ۲۱ امتیاز، دوم و سوم هستند.

این قهرمانی در شرایطی شکل گرفت که میلاد وزیری المپین پرافتخار کشورمان، نخستین تجربه سرمربیگری خود را در لیگ پشت سر گذاشت و افتخار تازه ای برای ورزش  دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد.

 تاکید دکتر لشگری بر تداوم اعتماد به جوانان باانگیزه در تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

در همین رابطه، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشحالیم که در دهه مبارک فجر و به فاصله کوتاهی از قهرمانی تیم ووشوی مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کشور، شاهد قهرمانی تیم تیروکمان مردان دانشگاه هستیم.

او با تبریک این قهرمانی ارزشمند به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و تشکر از حمایت های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از مجموعه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر جوان گرایی در جذب اعضای تیم های مردان و بانوان دانشگاه، در کادر فنی نیز همین موضوع را در دستور کار خود قرار دادیم و خوشحالیم که تاکنون در رشته های مختلف از جمله دوچرخه سواری، کشتی فرنگی، ووشو، تیراندازی با کمان، قایقرانی و شمشیربازی، جوانان باانگیزه و پرتلاش، مزد این اعتماد را گرفته اند و نتایج درخشانی کسب کرده ایم‌.

دکتر لشگری افزود: یکی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، اعتماد به جوانان و میدان دادن به دانشجویان این دانشگاه و حضور آنان در تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به حتم، این رویکرد به بازیکن سازی و کادرسازی و سرمایه گذاری در سالیان متوالی در ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش ملی، کمک شایانی می کند، تاکید کرد: به جرات می نوان گفت دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوهای توانمند وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است و  با داشتن اماکن و فضاهای ورزشی بسیار مناسب می تواند میزبان خوب برای تیم‌های ملی هم باشد.

به دنبال درخشش اعضای تیم  های جوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ  های برتر کشور،    بسیاری از آنان برای حضور در رقابت های مختلف بین المللی از جمله المپیک ۲۰۲۱ توکیو به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =