بدنبال تربیت فارغ‌التحصیل انقلابی با سواد هستیم

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: سیاست‌های جدید دانشگاه براساس فرمان مقام معظم رهبری است که در این دیدگاه دانشجو به هنگام فارغ‌التحصیلی یک فرد انقلابی باسواد خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدتقی معصومی در نشست هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این استان گفت: سیاست‌های جدید دانشگاه براساس فرمان مقام معظم رهبری خواهد بود که می‌فرمایند «فضای دانشگاه باید به صورت انقلابی حفظ شود و با توجه به شرایط و مقتضیات زمان از روش‌های نوین برای انقلابی ماندن دانشگاه استفاده شود.»

وی افزود: در این دیدگاه دانشجو به هنگام فارغ‌التحصیلی یک فرد انقلابی باسواد خواهد بود.

معصومی  هدف غایی انقلاب را تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: معاونت فرهنگی دانشجویی به دنبال این است که دانشگاه آزاد اسلامی به یک قطب فرهنگی تبدیل شود و برنامه‌ها و تصمیمات هر واحد در فضای فرهنگی شهر تاثیر بگذارد به همین دلیل هم صرف حضور در جلسات فرهنگی هیچ تاثیری ندارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه را تشریح کرد و گفت: مدیریت فرهنگی با مدیریت فرهنگ متفاوت است. مدیریت فرهنگی همزمان با دانشگاه در بسیاری از سازمان‌های کوچک و بزرگ انجام می‌شود؛ اما مدیریت فرهنگ یا اصلاً مورد توجه قرار نگرفته است یا بسیار کم در مورد آن صحبت شده است. اولویت ما این است که در این حوزه ورود کنیم و تمامی عوامل موثر در فرهنگ را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: روابط اداری در فعالیت فرهنگی جوابگو نیست و عوامل فرهنگی دانشگاه باید به صورت ایمانی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. یعنی کرامت انسان در تمامی تعاملات مورد توجه قرار گیرد. در این صورت است که وجهه معاونت فرهنگی ارتقا پیدا خواهد کرد.

معصومی خواستار ارتباط تنگاتنگ معاونت فرهنگی دانشگاه با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شد و گفت: معاون فرهنگی به دنبال اجرای برنامه نیست بلکه هدایت و حمایت کننده فعالیت‌های فرهنگی است و معتقد است اگر به اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان اجازه انجام فعالیت فرهنگی داده شود استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی دانشگاه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =