پیروزی پرسپولیس در دیدار معوقه هفته نهم با گل سیدجلال حسینی

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در یکی از دیدارهای معوقه اش توانست موقعیتش را در جدول رده بندی بهتر کند و یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه ۵۱ برای شاگردان گل محمدی گل زد.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف تیم مس رفت که در این دیدار حامد لک را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و رادوشوویچ پس از مدتها درون دروازه این تیم ایستاد.

نیمه اول این دیدار با وجود حملاتی که سرخپوشان داشتند و موقعیت‌هایی که خلق کردند، گلی به همراه نداشت تا مربیان در بین دو نیمه با صحبت‌های خود وضعیت فنی تیم شان در نیمه دوم را مشخص کنند.

شروع نیمه دوم برای سرخپوشان با یک اتفاق خوشایند همراه شده بود و بازهم کاپیتان کهنه کار این تیم توانست گلزنی کند. در دقیقه ۵۱ این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را امید عالیشاه ارسال کرد و سیدجلال حسینی با ضربه سر دروازه تیم رفسنجانی را باز کرد.

پرسپولیس در ادامه سعی در حفظ توپ و کنترل بازی داشت اما تیم مس تلاشش برای رسیدن به دروازه میزبانش را بیشتر کرد. با این حال سرخپوشان در دقیقه ۶۷ تا رسیدن به گل دوم پیش رفتند اما وحید امیری در موقعیتی تک به تک نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند و ضربه او به آرامی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

در ادامه سرخپوشان شرایط بهتری پیدا کردند و با کارهای ترکیبی خود را به دروازه مهمان رفسنجانی نزدیک کردند.

در دقیقه ۷۶ این دیدار کریم زاده بازیکن تیم مس به دلیل خطا روی امید عالیشاه دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان محمد ربیعی برای به تساوی کشاندن بازی سخت‌تر از قبل شود.

در دقیقه ۸۰ سیامک نعمتی درون محوطه جریمه مس صاحب توپ شد و در موقعیتی که سه بازیکن حریف او را در محاصره کرده بودند ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هر چند مس برای رسیدن به گل تلاش بیشتری کرد اما سرخپوشان سعی کردند با حفظ توپ در مرکز زمین پیروزی خود را قطعی کنند و به سه امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کنند.

پرسپولیس در دقایق وقت اضافه چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد اما بازیکنانش با بی تفاوتی توپ را به بیرون زدند. با این حال شاگردان گل محمدی با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و به رده سوم صعود کردند تا با توجه به یک دیدار کمتر از سپاهان و استقلال شانس صدرنشینی را داشته باشد. این دیدار عقب افتاده برابر گل گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =