انگیزه بالا مهمترین عامل موفقیت کمانداران دانشگاه آزاد بود

بهرام تیمورزاده کماندار دانشگاه آزاد اسلامی انسجام تیمی و انگیزه بالای بازیکنان عامل موفقیت این تیم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی که قهرمانی خود را یک هفته زودتر از پایان لیگ مسجل کرده بودند، ظهر پنجشنبه جشن قهرمانی‌شان را در سایت تیراندازی با کمان آزادی برگزار کردند و با اقتدار روی سکوی اول لیگ برتر قرار گرفتند. در همین راستا با بهرام تیمورزاده از کماندارن دانشگاه آزاد گفتگویی انجام دادیم که متن آن به شرح زیر است.

بهرام تیمورزاده یکی از کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی است او در رابطه با سطحی کیفی و شرایط برگزاری مسابقات لیگ تیر وکمان گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا، مسابقات امسال تفاوت زیادی با سال های قبل داشت اما تیم ها انسجام بسیار خوبی داشتند. تیم ها انگیزه بیشتری داشتند و ما هم به لطف خدا و حمایت مسئولان و تلاش بچه ها توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم و در طول لیگ هم تیم برتر بودیم و با انگیزه بالای بچه های تیم؛ که عامل اصلی موفقیت ما بود توانستیم قهرمان لیگ شویم. سطح کلی مسابقات هم نسبت به سال های قبل بالاتر بود و امسال چندین رکورد جدید داشتیم.

وی افزود: وضعیت امکانات و تجهیزات تیم دانشگاه آزاد مناست و بالاتر از دیگر تیم ها بود اما جای بهتر شدن هم داشت تنها مشکل بنده در رفت و آمد بود.

تیمورزاده در خصوص آینده تیم و فصل آینده اظهار کرد: از مسئولان تیم ها میخواهیم در مدت زمان بیشتری قبل از شروع لیگ آینده نسبت به انتخاب قطعی بازیکنان اقدام کنند که بازکنان با انگیزه بیشتری تمرین کنند و امیدوارم برای فصل آینده سرمایه گذاری باشگاه ها در ورزش تیر و کمان بیشتر شود. ان شالله دانشگاه آزاد و دیگر تیم ها هم هرچه سریع تر با برنامه برای فصل آینده؛ مذاکره با بازیکنان را شروع کند که بازیکنان هم کامل و مناسب به تمرین هایشان بپردازند و شاهد تیم ها و لیگ قوی تری باشیم.

وی در رابطه با مشکلات و وضعیت کلی ورزش تیر و کمان کشور گفت: از بزرگترین و مهم ترین مشکلات بازیکنان تیر و کمان میتوان به قیمت بالا تجهیزات و وسایل مصرفی اشاره کرد. با توجه به مبالغ پایین قرداد ها  در این رشته تهیه و جایگزینی وسایل آسیب دیده مثل "تیر"  برای بازیکنان به سختی انجام میشود و به انگیزه بازیکنان آسیب میزند. در این ایام اخیر هم ورزش تیر و کمان همچون دیگر رشته ها آسیب های زیادی را از بابت کرونا متحمل شد.

از فدراسیون میخواهیم در بحث تهیه لوازم و وسایل، باشگاه ها را کمک کنند و از مسئولان وزارت ورزش هم میخواهیم برای تجهیزات ورزش های قهرمانی و حرفه ای ارز دولتی اختصاص دهند چرا که حتی تیم های ملی هم در این حوزه دچار مشکل هستند.  

وی در پایان از کلیه مسئولان دانشگاه آزاد به خصوص دکتر لشگری  تشکر کرد.

انتهای پیام/

فاطمه سادات میربهبهانی

کد خبر: 1089890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =