مجوز فعالیت مدرسه عالی طراحی دوخت صادر شد

مجوز دائمی مدرسه عالی طراحی دوخت سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با توجه به مصوبه شورای نظارت و هماهنگی سمای استان اصفهان مبنی‌بر فعالیت مدرسه عالی دوخت، صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجوز دائمی مدرسه عالی طراحی دوخت سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با توجه به مصوبه شورای نظارت و هماهنگی سمای استان اصفهان مبنی‌بر فعالیت مدرسه عالی دوخت، همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی(ع) توسط سازمان سما صادر شد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت‌وگو با آنا در این‌باره اظهار کرد: امروزه تأمین شغل مناسب و پایدار برای دانش‌آموختگان یکی از نگرانی‌های اصلی نظام آموزش عالی کشور بوده و موضوع قابلیت اشتغال به‌عنوان راهکاری نوین در سیاست‌گذاری دانشگاه آزاد مطرح شده است.

حمیدرضا نظری افزود: مدارس عالی مهارتی، مدارس تکمیلی هستند که در آنها برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مهارتی شبیه‌سازی اجرا می‌شود و هنرآموز با صنعت و کسب و کار نیز آشنا می‌شود. کارورزان این رشته در محیط واقعی طراحی دوخت  پس از حلقه آموزش و یاددهی، در مدارس عالی مهارتی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به رویکرد دانشگاه آزاد درباره تبدیل علم و تخصص به مهارت و فن، نیاز به برنامه‌ریزی و سیستم حمایتی قدرتمندی در این زمینه است. در این راستا آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای اصفهان(خوراسگان) به‌عنوان نخستین مرکز آموزشی سما مجوز دائمی نخستین مدرسه عالی طراحی دوخت را در استان اصفهان دریافت کرد که با درنظرگرفتن مهارت‌محوری و آماده‌کردن دانشجویان برای ورود به بازار کار و گذراندن دوره‌ها و کارگاه‌های مهارتی، امکان تحصیل و کسب مهارت و کارآفرینی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶

کد خبر: 1090058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =