شاگردان فکری در اندیشه شروع مقتدرانه/ شگفتی سازان در پی تداوم موفقیت!

استقلالی‌ها امروز در حالی به مصاف حریف رفسنجانی خود خواهند رفت که برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،تینا نجفی؛ سوت آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر از روز دوشنبه به صدا درخواهد آمد و آبی پوشانِ پایتخت در اولین گام، میهمان مس رفسنجان خواهند بود.

جایگاه استقلال

شکست در هفته پایانی نیم فصل نخست، آبی‌ها را از صدر تا رتبه سوم تنزل داد. استقلال ۲۶ امتیازی، برای ماندن در کورسِ صدرنشینی، نیازمند هر سه امتیاز این دیدار حساس است.

نگاهی به عملکرد مسی‌ها؛ تجربه نخست اما موفق!

معمولا عادت داریم تیم‌های تازه راه یافته به رقابت‌های لیگ برتر را در قعر جدول ببینیم. تیم‌هایی که تنها هدفشان بقا در لیگ باشد و برای تحقق این مهم، بازی‌های تدافعی را در دستور کار خود قرار دهند.

اما مس محمد ربیعی از این قاعده مستثنی است. آن‌ها با فوتبال شناور و هجومی در نیم فصل نخست، نمره قبولی دریافت کردند و با قرار گرفتن در میانه‌ای‌ترین نقطه جدول، مزد نمایش خوب خود را گرفتند.

۶ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست، ۲۲ امتیاز را برای نارنجی پوشان به ارمغان آورده است.

آنالیز مس رفسنجان؛ زهردار در حمله!

محمد ربیعی شاگردانش را با آرایش ۱_۳_۲_۴ روانه مسابقات می‌کند. آنها با داشتن مهره‌هایی دونده در خط هافبک خود، به خوبی پرس از بالا را اعمال می‌کنند و مهاجمان خود را در موقعیت خوب گلزنی قرار می دهند.

فراز امامعلی با ۵ گل زده بهترین گلزن رفسنجانی‌ها است. مهرداد رضایی نیز طبق آمار متریکا با نمره ۷.۱ بالاترین نمره را در میان نارنجی پوشان دارد و با ۳ پاس گل و ۱.۴ پاس کلیدی در هر بازی، خلاق ترین بازیکن آنها لقب دارد.

مسی‌ها پس از پرسپولیس، استقلال و فولاد، چهارمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارند. اما با توجه به کم‌تجربگی آنها در قلب خط دفاع، آبی‌ها می‌توانند روی توپ‌های ارسالی پشت مدافعان حریف و فرارهای ارسلان مطهری حساب ویژه‌ای باز کنند.

سه امتیاز برای تمدیدِ بقای مشروط!

هر چند نیمکت آبی‌ها تا مرز تغییر و تحول هم پیش رفت اما در نهایت، فکری از مدیرانش حکم ابقا گرفت و حالا برای آن که مدت حضور خود را روی نیمکت تمدید کند، فرصتی برای از دست دادن امتیازات دیدارهای آینده ندارد.

غایبان مسابقه

داریوش شجاعیان و رشید مظاهری، آبی‌ها را در سفر به رفسنجان همراهی نخواهند کرد.

نتیجه دیدار رفت

در دیدار رفت این دو تیم، آبی ها با گل های وریا غفوری و ارسلان مطهری به پیروزی دست یافتند. البته شرایط این مسابقه به کلی با دیدار رفت متفاوت خواهد بود و این مسابقه می تواند چالش بزرگی برای استقلال محمود فکری باشد.

حالا باید دید کدام تیم در این دیدار دشوار به رستگاری خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن سلیمانی سرشت IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      0 0
      عالی بود. موجز و کافی