این قهرمانی را پیش بینی کرده بودیم

سرپرست تیم تیراندازی دانشگاه آزاد گفت: سطح مسابقات امسال بالا بود اما ما از خودمان انتظا قهرمانی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،هادی شاه‌مرادی؛آخرین روز بهمن ماه امسال بود که با برگزاری هفته پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ۵ تیم پا به رقابت گذاشتند که با پایان مرحله مقدماتی در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

به همین بهانه گفتگویی با مریم احمدی سرپرست تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید؛

سطح مسابقات بالا بود

احمدی در ابتدا با اعلام رضایت از کیفیت شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امکانات تیم ما کافی بود و با اینکه مسابقات امسال در شرایط ویژه‌ای برگزار شد و بسیار فشرده بود مدیران مربوطه تمام همکاری لازم را با تیم داشتند.

وی افزود: سطح مسابقات امسال بالا بود. در اکثر تیم‌های لیگ برتری بهترین تیراندازهای کشور، تیراندازهای ملی پوش و تیراندازهای المپیکی حضور داشتند و این موضوع باعث سنگینی رقابت شده بود. ناگفته نماند ضمن اینکه بازیکنان خوب تمرین نداشتند، تاریخ دقیق مسابقات هم مشخص نبود که این موضوع نگران کننده به نظر می‌آمد اما در مجموع سطح مسابقات با وجود بهترین تیراندازان بسیار بالا بود.

سال بعد هم با دانشگاه آزاد هستم

سرپرست تیراندازی دانشگاه آزاد از ادامه همکاری‌اش با این تیم خبر داد و تصریح کرد: برای سال آینده انشالله خدمت دانشگاه آزاد هست و انشاالله با تعداد تیم‌های بیشتری کار را ادامه خواهیم داد. ما امسال فقط با یک تیم تفنگ بادی بانوان در مسابقات حضور داشتیم که طبق برنامه در تلاش هستیم برای سال آینده حتما تیم تپانچه بانوان را هم داشته باشیم و تیم‌های تفنگ بادی و تپانچه آقایان را نیز اضافه کنیم.

از خودمان انتظار قهرمانی داشتیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیتی که امسال نصیب تیم تفنگ بادی دانشگاه آزاد اسلامی شد قابل پیش بینی بود چرا که ما برای مقام اول و برای قهرمانی پا به میدان گذاشتی. در جریان رقابت‌ها نیز تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در نهایت به نتیجه دلخواه دست پیدا کردیم. این یک واقعیت بدیهی است که در ورزش نتایج تا لحظه آخر قابل پیش بینی نیست اما پیش بینی ما که مقام قهرمانی بود تحقق یافت که البته جا دارد در این خصوص از مسئولین و مدیران تربیت بدنی دانشگاه آزاد که کمال همکاری را با ما داشتند تشکر کنم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =