برگزاری کارگاه آنلاین «مهارت نسخه‌خوانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

انجمن علمی دانشجویی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری انجمن مایکومد، «مهارت نسخه خوانی در آزمایشگاه بالینی» را در بستر اسکای برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،کارگاه آنلاین «مهارت نسخه خوانی در آزمایشگاه بالینی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. این کارگاه در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۰، با تدریس علی احمدی دانشجوی برگزیده بنیاد ملی نخبگان، برگزار خواهدشد.

گفتنی‌ است، در این کارگاه آنلاین به شرح سرفصل های؛ بررسی انواع نسخه، آشنایی با بیمه های مختلف، اصول نسخه خوانی، معرفی و بررسی ۹۶ تست آزمایشگاهی شایع و پر تکرار در آزمایشگاه بالینی، آموزش مهارت نسخه خوانی با توجه به تخصص پزشک درخواست دهنده و تمرین و بررسی چالش های چندین نسخه واقعی، پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی اینجا مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام در فضای مجازی با شناسه تلگرامی @F_Ghaneei و @Infinitesoul_IM ارتباط برقرار کنند. شرکت در این کارگاه، تنها مختص دانشجویان علوم آزمایشگاهی و یا فارغ التحصیلان این رشته است و به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.


 

انتهای پیام/

کد خبر: 1090775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =