عملیات ضدتروریستی ارتش عراق/ یکی از خطرناک‌ترین عناصر داعش بازداشت شد

نیروهای امنیتی عراق طی یک عملیات ضد تروریستی در استان نینوا توانستند یکی از خطرناک ترین عناصر داعش را که پیشتر نیز تحت تعقیب بود، شناسایی و بازداشت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المعلومه؛ سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیریها در استان نینوا ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات مذکور مواضع تروریست‌های تکفیری در شهر «تلعفر» را در هم کوبیدند. نیروهای امنیتی عراق در این عملیات ضد تروریستی در استان نینوا توانستند یکی از خطرناک ترین عناصر داعش را که پیشتر نیز تحت تعقیب بود، شناسایی و بازداشت کنند.

روز گذشته نیز نیروهای «حشد شعبی» و ارتش عراق عملیات مشترکی را علیه بقایای عناصر تروریستی داعش در این کشور ترتیب دادند. عملیات مذکور در منطقه «یثرب» واقع در محور جنوبی «سامراء» انجام شد. نیروهای ارتش و حشد شعبی در جریان این عملیات موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریهای داعش را کشف و ضبط کنند.

مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که عملیات مشترک ارتش و نیروهای حشد شعبی در محور جنوبی سامراء علیه بقایای عناصر تکفیری داعش با هدف تأمین امنیت غیرنظامیان ساکن این محور انجام شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =