عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور درخشان و قابل تقدیر است

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در ورزش کشور درخشان و قابل تقدیر دانست و از انعقاد تفاهم نامه همکاری با این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدرضا صالحی امیری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، جامعه بزرگی در سطح ملی است و از ظرفیت‌های کم نظیر و حتی بی‌نظیر برخوردار است.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز از ظرفیت بسیار بزرگی در سطح ملی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از ورزش ملی، در بیشتر رشته ها و رویدادهای ورزشی حضور فعال و اثرگذار دارد. بنابراین جا دارد صمیمانه از مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه تشکر کنم. او، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را درخشان و قابل تقدیر دانست و از انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته ملی المپیک و این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر صالحی امیری با بیان اینکه همکاری کمیته ملی المپیک با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است، از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بانوان به میزبانی مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه ابراز رضایت کرد و گفت: بنا داریم در سال المپیک، سایر اردوهای ملی را هم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برپا کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران و استان‌ها برای برگزاری اردوهای المپیک استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =