مهدی رحمتی؛ دردسر بزرگ انتقال قاسمی نژاد به استقلال!

مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو مشهد با انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال مخالف است و به همین دلیل پیوستن این بازیکن به جمع آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو مشهد تلاش زیادی کرد به استقلال پیوندد و حتی با هم‌بازی‌های خود در تیم مشهدی خداحافظی کرده بود، اما موانعی باعث عدم پیوستن به او استقلال شده است. در مذاکرات اولیه با قاسمی‌نژاد قرار بود مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن توسط باشگاه استقلال پرداخت شود که در ادامه شهرخودرو این مبلغ را به ۴ میلیارد تومان افزایش داد و باعث عقب‌نشینی مدیران استقلال شد.

قاسمی‌نژاد که تمایل زیادی دارد به استقلال برود، از گل‌گهر سیرجان نیز پیشنهاد دارد و این باشگاه حاضر شده مبلغ رضایت‌نامه فوق را بپردازد. اینکه چرا به یکباره پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، به مخالفت مهدی رحمتی، سرمربی پدیده بازمی‌گردد. سرمربی شهرخودرو مشهد با وجود ابراز تمایل شدید قاسمی‌نژاد مخالف پیوستن او به استقلال بوده و به همین دلیل روند مذاکرات متوقف شده است.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با مدیران شهرخودرو است و طی امروز و فردا آخرین تلاش‌های خود را انجام خواهد داد، اما تا امروز مخالفت‌های رحمتی پس از درخواست فرهاد مجیدی برای جذب قاسمی‌نژاد مانع این انتقال شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1091039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =