تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی انگلیس و مسابقات کشوری ۹۸

مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و کشوری سال ۱۳۹۸ هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران این مراسم در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور معاون وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که طی آن از ورزشکاران قهرمانان تهران تقدیر گردید.

در این مراسم حسین پور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران با عرض خیر مقدم حضور میهمانان اظهار داشت که هیات بیماران خاص مثل هیات فوتبال یا هیات‌های دیگر درآمدی ندارد که به پشتوانه آن بتوانند این همه رشته و ورزشکاران محترم را ساپورت کند. به این هیات باید توجه ویژه داشته باشید تا ورزشکاران و قهرمانان به نحو شایسته‌ای بتوانند از امکانات استفاده نمایند .

خانم دکتر فرهادی معاون وزیر نیز ضمن تقدیر از مسئولین هیات در برگزاری مراسم به شرح برخی از برنامه‌های فدراسیون و هیات پرداخت و اظهار داشتند که ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه‌های هیات و فدراسیون هستند و خواستار تامل بیشتر بین اداره کل و فدراسیون با هماهنگی هیات برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای هیات شد.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و قهرمانان و مهمانان ویژه ابزار امیدواری کرد و اظهار داشت که تمام تلاشمان را برای گسترش ورزش در بین بیماران خاص به کار می‌گیریم و امیدوارم هر روز شاهد حضور هر چه بیشتر افراد و ایجاد زیرساخت‌های برای ورزش بیماران خاص باشیم .

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور کیانوش گرامی، ماندانا سوری و شهرزاد مدیری و اجرای داود عابدی از هنرمندان و بازیگران عرصه تلویزیون و سینما برگزار گردید.

در پایان از قهرمانان جهانی نیوکاسل انگلیس و مسابقات کشوری ۹۸ و هیات‌ها و کمیته های برتر تجلیل شد که اسامی‌شان به شرح زیر می‌باشد؛

قهرمانان مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس

سیما کریمی
شیوا سرحدی
مرضیه یار خلج
پانیذ محمودی
جواد رحمانی
سجاد فتح الهی
محسن مهری
انعام رهبر
امین صانعی
اصغر عظیمی ورزشکار باخلاق هیات

قهرمانان مسابقات کشوری ۹۸

الهه قلی پور
فرزانه قربانی
ابوالفضل بیرقی
مهدی جلالی
اشراف اسادات میر شجاعی
محمد پرواس
طیبه راستگو
لیلا نظری
محمد علی سعیدا
ناصر صفرعلی پور
فاطمع قنبری
عباس حسین زاده
الهه مولوی راد
شادروان اسماعیل رونقی
اعظم میرزا محمدی

هیات‌های برتر استان تهران

خداد اله وردی  رییس هیات ورزش بیماران خاص اسلامشهر
حسین نادری رییس هیات ورزش بیماران خاص حوزه شمالغرب
کمیته های برتر استان
کمیته ام اس جناب آقای مرتضی خرمی
کمیته تالاسمی جناب آقای ستار گنجی

انتهای پیام/

کد خبر: 1091100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =