مصدومیت 3 جوان در پی انفجار نارنجک

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 3 جوان در پی انفجار نارنجک در تهران خبر داد.

پیمان صابریان در گفت و گو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران با اشاره به آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۵۴ دقیقه پیش از ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار نارجنگ در محدوده منطقه ۱۵ شهرداری تهران به سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد که بلافاصله پس از اعلام این گزارش یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه دو جوان ۲۷ و ۲۸ ساله از ناحیه دست، چشم و صورت دچار مصدومیت شدند که بلافاصله توسط نیروهای اورپانس به بیمارستان امام حسین انتقال یافتند.

صابریان یادآور شد: در این حادثه فردی نارنجک به دست وارد مغازه شده و پس از آن نارنجک در مغازه منفجر شده است؛ این حادثه در منطقه ١۵، خاوران، نبرد جنوبی، خیابان بقایی به وقوع پیوست.

رئیس مرکز اورژانس تهران در ادامه از انفجار نارنجک و مصدومیت نوجوان ١٧ ساله در مراسم چهارشنبه سوری تهران خبر داد و اضافه کرد: ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز نیز یک مورد حادثه انفجار نارنجک در منطقه ٢٠ شهر ری، خیابان امام حسین، خیابان دیلمان جنوبی، نبش کوچه مومنی به سامانه ١١۵ اورژانس تهران گزارش شد که بلافاصله پس از آن یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

صابریان یادآور شد: در این حادثه نوجوانی ۱۷ ساله از ناحیه چشم دچار آسیب و از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی درجه ٢ شده بود که بلافاصله به بیمارستان امام حسین انتقال یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =