پرسپولیس ۲-۱ نفت مسجدسلیمان

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر ایران پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در آخرین روز بازی های لیگ برتر در سال ۱۳۹۹  امروز پنجشنبه تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت این دیدار با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه،مهدی ترابی، وحید امیری، شهریار مغانلو

ترکیب نفت مسجدسلیمان

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی، مهران امیری

گل‌های بازی:

پرسپولیس: (مهدی ترابی ۳۳) (وحید امیری ۶۹)

نفت مسجدسلیمان: (میثم تهیدست ۵۳)

کارت زرد:

پرسپولیس: (مهدی شیری ۵۰) (سیامک نعمتی ۷۳ و ۷۶ ) (سید جلال حسینی ۷۹)

نفت مسجدسلیمان: (فرهاد مجد ۷) (محمد بلبلی ۷) (محمدمهدی محبی ۹۳) 

کارت قرمز:

پرسپولیس: (سیامک نعمتی ۷۷)

نفت مسجدسلیمان: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۷: مهدی ترابی در یک موقعیت تک به تک با دروازبان توانست خطای پنالتی را برای تیمش بگیرد اما امید عالیشاه این پنالتی را با اختلاف زیاد به بیرون زد.

دقیقه ۲۵: شوت محکم و دقیق محمد بلبلی از پشت محوطه جریمه به زیبایی توسط حامد لک دفع شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳: ارسال خوب سعید آقایی منجر شد تا مهدی ترابی با جایگیری به موقع توپ را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کند.

دقیقه ۳۴: ارسال از سمت راست با مهدی شیری با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که اینبار توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: ارسال توسط سعید آقایی اینبار با ضربه سر وحید امیری از فاصله کمی نسبت به تیرک عمودی راهی اوت شد تا سرخ‌ها برای دستیابی به گل دوم ناکام بمانند.

دقیقه ۴۷: در دقایق ابتدایی نیمه دوم پرسپولیس با فشار زیاد موقعیت های بسیاری ایجاد کرد که در یکی از این موقعیت ها ضربه ی محکم و زیبای شهریار مغانلو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: وحید امیری با فرار از سمت راست و یک پاس در عرض عالیشاه را در موقعیت تک به تک قرار داد که فرهاد مجد توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۳: روی ارسال کرنر و تاثیری که یکی از بازیکنان نفت داشت، تهیدست در موقعیتی ایده آل فرصت ضربه زدن یافت که آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

دقیقه ۵۷: تعداد حملات پرسپولیس پس از دریافت گل اول بیشتر شد،  نفت مسجد سلیمان هم از این فرصت استفاده کرد و با یک ضد حمله سریع بازیکنان این تیم می‌توانستند کامبک بزنند اما توپ آنها با اختلاف کمی از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: وحید امیری باز هم با ارسال از سمت راست توپ را به نوراللهی رساند اما ضربه سر این بازیکن توسط دروازبان نفت سیو شد.

دقیقه ۶۹: شهریار مغانلو با فرصت طلبی از اشتباه مدافع نفت به خوبی استفاده کرد و با یک پاس عرضی وحید امیری را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد، امیری نیز با یک اشاره توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۹۱: در دقایق پایانی این بازی و با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس حملات نفت مسجدسلیمان تداوم پیدا کرد و در یکی از این حملات ضربه پرقدرت و پشت هیجده قدم حسینی با زحمت توسط حامد لک دفع شد، بازیکنان نفت به حملات ادامه دادند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا شاگردان یحیی گل محمدی سال ۱۳۹۹ را با ۳ امتیاز به پایان برسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =