رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد سراوان راه‌اندازی شود

نشست نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حالی برگزار شد که بر ضرورت راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی‌ ارشد در واحد سراوان این دانشگاه تأکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ملک فاضلی نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیستان و بلوچستان با سلطانعی میر دبیر هیئت امنا و رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار  موضوعات آموزشی مربوط به شهرستان‌های سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این دیدار عنوان کرد: از سه سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با راه‌اندازی ۳۲ پردیس آموزشی علاوه بر واحدها و مراکز آموزشی توانسته گام‌های مؤثری را در تحقق شعار برقراری عدالت آموزشی از شمال تا جنوب استان بردارد.

میر با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همواره تلاش می‌کند تا امکان ادامه تحصیل برای خیل مشتاقان تحصیلات آکادمیک را فراهم کرده که اکنون با راه‌اندازی پردیس‌های آموزشی این امکان برای ۱۰ هزار نفر که شرایط ادامه تحصیل به دلایل مختلف برای آنان فراهم نبوده ایجاد شده است.

ثبات در پردیس‌های آموزشی هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است

وی اضافه کرد: در تعامل با سایر ارگان‌ها، ادارات دولتی، معتمدان، ریش‌سفیدان و روحانیون شرایط خوبی برای بسترسازی و ثبات در پردیس‌های آموزشی فراهم شده که البته با شرایط مطلوب فاصله دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان مطرح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، خواستار مساعدت مسئولان برای پشتیبانی، حمایت و رفع موانع  پردیس‌های آموزشی هستیم.

نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان سراوان برای راه‌اندازی پردیس‌های آموزشی و مهیاکردن شرایط ادامه تحصیل مردم یادآور شد: تلاش می‌کنیم با هماهنگی مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان پیگیری لازم را برای تصویب قطعی‌ پردیس‌های آموزشی و رفع مشکل زمین پردیس‌های سیب سوران، مهرستان و گلشن انجام دهیم.

فاضلی، راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان را یکی از خواسته‌های مردم منطقه عنوان و از «دکتر میر» درخواست کرد پیگیری لازم در برآورده شدن درخواست مردم منطقه مبنی بر راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد سراوان صورت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =